Onderwerp: Fb-Voorstel-Topic
Enkele bericht bekijken
Oud 17 September 2003, 20:41   #35
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by appelshampoo
dat was eigenlijk als G-R-A-P-J-E bedoeld, en jammer als mensen niet goed tegen kritiek kunnen.. want ik heb nog steeds geen goed antwoord op mijn punt waarom jij geen fb zou moeten worden, gekregen ? Het boeit mij overigens nix wat jij van me vind hoor.. en je mening geven is niet erg daarom is het ook een forum maar ben je zelf niet van mening dat je als forumbaas niet altijd zomaar overal je commentaar op kunt uiten maar dat je je soms in moet houden. Zelf heb je ook meteen een grote mond als bij wijze van spreke Plankje iemand uitscheld.
Als forumbaas heb je een voorbeeldfunctie. Dan kan ik niet meer zomaar tegen iedereen zeggen wat ik van hem PERSOONLIJK denk. Natuurlijk heb ik dan ook een mening over iemand, maar zo open uitspreken als ik dat nu doe gaat dan niet (is ook logisch). En dat bedoelde ik dus ook Saartje, of NW, wie dat ook zei. Forza daarentegen heeft zich nog nooit serieus bemoeid met andere zaken, of zijn ideëen daarover gegeven. Wat betreft het meidenforum hebben we een verschil van mening, ik droeg dat ook niet aan als idee trouwens Dus jou stem tegen heb ik ook niet nodig saartje Verder is het trouwens eigenlijk een zinloze discussie, aangezien de stemmen eigenlijk al gevoeglijk vast staan. Een voorspelling: Koelkast, Loeloe, dextor, plankje en BW misschien stemmen tegen PFP of mij. Niet dat het om de kwaliteiten zou gaan, maar omdat ze ons niet mogen (zo gaat het helaas ook te vaak met polls op mannen). Let wel: ik zeg nu niet dat dat gebeurt, of dat zij dat doen, ik voorspel dat, als het ter sprake zou komen.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden