Enkele bericht bekijken
Oud 30 August 2010, 11:54   #1
Lotje1981
Lid
 
Geregistreerd op: 30 August 2010
Berichten: 3
Angry rijbewijs te duur en niet voor iedereen blijkbaar

hallo,
ik vraag me af hoe de mensen van tegenwoordig hun rijbewijs betalen?
in mijn vriendenkring heeft namelijk bijna iedereen het van thuis gekregen
voor mij geld dit jammer genoeg niet, en ik woon alleen, met een bescheiden inkomen, ik vind het niet kunnen dat het zo duur is!
ik ben heel gemotiveerd, was er ook van de eerste keer door van mijn theorieexamen, waar ik wel hard mijn best heb voor moeten doen, maar ja wie niet?
waar ik me nog aan erger, is dat er vele voorwaarden zijn om te mogen rijden met de auto, geen bepaalde geneesmiddelen, geen opnames achter de rug hebben!! waar slaagt dat nu op?? en geen psychische stoornissen of problemen hebben, niet in begeleiding zijn bij psycholoog of psychiater. pas op, kan het ergens wel verstaan, maar toch..
ik heb opnames achter de rug, en heb post traumatische stress stooris en moet hier geneesmiddelen voor in nemen en wekelijks naar psychologe om alles te kunnen verwerken van wat me is aangedaan, en dat waren hele extreme dingen. moet ik dan heel mijn leven gestraft blijven? en geen kans op een rijbewijs?? ik las deze voorwaarden op het contract van de rijschool, ik weet niet wat ik moet doen, eerlijk zijn of toch maar mijn mond houden, en de eventuele risico's erbij nemen

groetjes

Lotje

Laatst aangepast door Lotje1981 : 30 August 2010 om 15:37
Lotje1981 is offline