Onderwerp: Wat nu?
Enkele bericht bekijken
Oud 28 June 2011, 13:20   #1
michelle-1888
Lid
 
Geregistreerd op: 28 June 2011
Berichten: 1
Thumbs down Wat nu?

Hee.

Ik heb net te horen gekregen dat ik niet overga van 3vwo naar 4 vwo.
Ik moet naar havo. In principe is dat niet eens zo erg, maar ik kwam 0,18 punten te kort + mijn ouders zijn dit jaar uit elkaar gegaan en weer bij elkaar gekomen. En nu hoor ik dus net dat ze vinden dat ik geen echte vwo leerling ben ofzo en ik mag geen taak doen, ik moet gewoon of opnieuw 3vwo of naar 4 havo. ik ga natuurlijk naar 4 havo.

Ik heb me echt nog nooit zo kut gevoeld echt nog nooit, en a.s. vrijdag ga ik voor 2 weken naar Amerika (Hollywood) waar mijn ouders facking 4 jaar voor gespaard hebben, en nu wil ik het liefst dat ik gewoon dood ben en niet meer mee ga.

Ik weet dat het niet het einde v/d wereld is, maar zo voelt het wel. Ik ben nu al 3 uur lang aan het huilen en ik kan er maar niet overheen komen dat ik gewoon maar 0,18 PUNTEN MISTTE! niet eens een hele punt ofzo maar 18/100e, en mijn ouders zijn uit elkaar gegaan en ik heb ook nog eens compensatie, dus wat is hun probleem.

ze hebben echt mij hele leven verpest en me hele vakantie, ik hoop echt dat ze allemaal doodgaan. Het liefst zou ik gewoon mijn polsen willen doorsnijden, maar dat is volgens mij heel pijnlijk en straks gaat het fout en dat zou echt heel genant zijn.

liefs, Michelle.
- btw al mijn vrienden & vriendinnen zijn wel over.
michelle-1888 is offline   Met citaat antwoorden