Onderwerp: tienermoeders
Enkele bericht bekijken
Oud 8 February 2010, 22:11   #158
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kelly Bekijk Bericht
Njah ik zal er mee stoppen wanneer jullie eens zouden stoppen met doen alsof alle tienermoeders hun leven verkloten

want echt hoe kan je eige kind nu je leven verkloten ?? Het is het mooiste dat er is voor n moeder!
Verkloten als in: vrij weinig toekomstperspectief meer.
Citaat:
Origineel gepost door Kelly Bekijk Bericht
en ik zeg niet dat alle tienermoeders het voor elkaar hebben, maar als je jullie hoort praten is het alsof alle tienermoeders het niet voor elkaar hebben,,
Geen opleiding, geen (fatsoenlijke) baan, helft van de tijd ook geen vriend/man. Ja, dat is redelijk 'niet voor elkaar', lijkt me.
Citaat:
Origineel gepost door Kelly Bekijk Bericht
Hoeveel "volwassene" ouders kunnen er niet voor hun kind zorgen??
hoeveel laten hun kind na de geboorte achter in ne vuilzak dood ??
hoeveel kunnen hun kindere gwn niet aan ??
Nou, als volwassenen dat al niet kunnen, waarom zou een kind het dan wel kunnen? Serieus, wat de neuk probeer je hiermee te bewijzen?
Daarnaast weet ik niet hoe dat bij jullie in belgenland gaat, maar wij stoppen geen kinderen in plastic zakken.
Citaat:
Origineel gepost door Kelly Bekijk Bericht
en wat nog het grappigste is van al is dat als er zo iets op het nieuws komt het toch allemaal "volwassene" ouders zijn
Ja, dom wicht. Omdat er veel meer volwassenenouders zijn, dan tienerouders. Dan zijn er absoluut gezien natuurlijk veel meer negatieve uitschieters. Maarja, ik betwijfel of je dat kunt begrijpen.
Citaat:
Origineel gepost door Kelly Bekijk Bericht
Maar ja daar zegge we niet zoveel over he,, maaaar het moest eens een tienermoeder zijn die da doet.. Dan hebbe ze ng paar redene bij om alle tienermoeders over dezelfde kam te schern he
Eh, nee.
Citaat:
Origineel gepost door Kelly Bekijk Bericht
en nu heb ik het niet over de 14 jarige he die horen zelf nog maagd te zijn maarja
En waarom 'hoort' dat dan maar weer even volgens jou?
Kinderen 'horen' ook geen kinderen te krijgen.
Citaat:
Origineel gepost door Kelly Bekijk Bericht
en echt wel grappig..
over het feit dat ik er een reactie opzet om de boodschap tegeven dat je ons niet in het algemeen moet kleineren

maar de persoon die zegt van dan duw ik haar van de trap..
of ik zou haar verlaten..
of tienermoeders zijn prutsers^^
daar wordt niet veel van gezegt he..

wel dat vink ik wel wat kleingeestg
Nee, jij bent kleingeestig. Je kent blijkbaar niet eens het fenomeen sarcasme/cynisme.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden