Onderwerp: Seks enzo
Enkele bericht bekijken
Oud 8 February 2007, 19:43   #27
V!sje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door V!sje Bekijk Bericht
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ik zit met een brandende vraag! (hij is vooral voor de mannen) Namelijk:

Als je eenmaal verder gaat dan zoenen met iemand op wie je echt ontzettend verliefd bent en die echt perfect voor je is, knappen de mannen dan echt heel erg af als een meisje haar vagina niet geschoren heeft? En knappen jullie er ook op af als ze het wel bijgewerkt heeft dus geen enorme bos haar maar wel wat haar? En als ze het wel geschoren heeft maar je ziet wel wat stoppeltjes knappen jullie daar óók op af? Of maakt het jullie niet uit en vinden jullie dat het meisje het zelf moet weten ? Graag antwoord want ik ben hier al een tijdje erg nieuwsgierig naar, ik ben namelijk zelf nog nooit verder gegaan en ik hoor vaak dat mannen hier op afknappen maar het lijkt me heel erg vervelend om het daar beneden bij te houden want je krijgt binnen 20 uur ofzo alweer stoppeltjes dus echt glad is het nooit. Ik heb er een enquête van gemaakt dan kunnen jullie het zo invullen maar een uitgebreider antwoord stel ik zeer op prijs!
Deze vraag geld natuurlijk nog steeds in dit topic Dus antwoord stel ik zeer op prijs
  Met citaat antwoorden