Enkele bericht bekijken
Oud 21 February 2007, 09:24   #8
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
ik kan er wel 50 noemen, toen ik hier kwam was het serieus gewoon druk hier.

ik geloof wel dat mensen gewoon tussen de rest kunnen komen, kijk naar recente voorbeelden babydress en prestige. zonder al teveel moeite te hoeven doen volgens mij, als je je gewoon normaal gedraagt kom je er echt wel tussen. er ligt veel meer een taak voor de staff bij dat voorstellen forum, want het functioneert al vanaf het begin niet. ik roep al die tijd al dat het niet werkt, maar nu wordt er toch gekeken naar de oorzaken. toch denk ik dat de analyse van amf niet helemaal klopt, er moet toch een duidelijke reden zijn dat al die mensen zich wel aanmelden en dan nooit meer terugkomen?
Wat zou je aan het Voorstel-forum willen doen dan? Iemand van Spill vertelde mij laatst dat een groot gedeelte van de accounts op het forum ook geldt voor het algemene gedeelte van leerlingen.com. Ik weet niet in hoeverre dat klopt, maar het zou wel de reden kunnen zijn dat zoveel mensen zich aanmelden om zich vervolgens nooit meer op het forum te laten zien.

Waar ik ook meer op doelde met mijn analyse is dat, doordat er zo'n vast kliekje van users is, die toch al een stuk ouder zijn dan de 'doelgroep', er ook weinig topics geopend worden die de doelgroep aanspreken. En omdat een gedeelte van Staff ook die doelgroep al ontgroeid is, is het lastiger om daar wat aan te doen.

Om je een voorbeeld te geven, kijk naar het Weerwolf-spel. Dit werd door een aantal (oudere) mensen heel tactisch gespeeld, waardoor mensen als Dunja en Babydress gewoon werden weggespeeld. En veel mensen hebben toen ook gezegd dat ze bijv. Babydress niet slim genoeg inschatten om tactisch te spelen. Dát bedoel ik met 'niet in het kliekje passen'..nieuwe leden zijn gewoon hartstikke jong en ik denk dat het voor hen totaal niet aantrekkelijk is om moeite te doen om zich hier tussen te passen. Er zijn zóveel fora, waarom zou je dan hier moeite gaan doen
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden