Onderwerp: F&P idee
Enkele bericht bekijken
Oud 12 June 2003, 20:01   #36
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Wat een slap gezever. voorlopig hebben we het al druk genoeg met mensen die niet eens de regels vanavatars signatures en andere regels kunnen naleven.

en dan moeten we een forum openen waar dan nog strengere regels gelden en waar nog meer controlle op moet komen.

Ook leuk dat mensen gewoon niet willen geloven wat wordt besproken tussen crew en management van spill. ALs je het niet geloofd waarom stuur je ze geen brief waarom bel je ze niet op?

Dit is natuurlijk hetzelfde als dat je naar de V&D gaat daar naar een verkoper gaat en vraagt waarom de boeken niet in de aanbieding zijn en het jou een goed idee lijkt om de boeken in de aanbieding te doen. Dan verteld die verkoper dat ie dat niet zomaar kan doen en dat hij als verkoper niet zomaar producten in de aanbieding kan doen. Vervolgens ga je verhaal halen waarom het concern vendex het niet zo geregeld heeft dat de verkopers de boeken in de aanbieding kunnen doen. En ga je op straat lopen schreeuwen dat het management van VENDEX super stom is want hun verkopers doen de boeken niet in de aanbieding.


Klinkt stom he juist zo klinkt deze discussie ook.


ik heb er ook een vertrouwen in van -10 dat de mensen die ik hier zie posten en stoken gaan zeggen dat er nieuwe regels moeten komen die dan nageleefd moeten worden en waar straffen op moeten staan enz enz. Dit zijn veel ook mensen die bij elk slot een topic gaan openen in feedback.

Persoonlijk vind ik het jammer een dergelijk foto en plaatjes forum kan heel leuk zijn en met goede regels een leuke toevoeging zijn op het forum. het is jammer dat het niet door te voeren is.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden