Enkele bericht bekijken
Oud 21 September 2011, 22:00   #1
superman#01
Lid
 
Geregistreerd op: 21 September 2011
Berichten: 1
Standaard aangetrokken tot lerares

hallo,

eerst wil ik even zeggen dat ik niet zeker weet of ik daarvoor hier moet zijn, maar ik dacht laat ik het maar hier posten. (:

het klinkt misschien gek of jullie denken bij voorbaat al 'laat maar doen' alleen ik voel me aangetrokken tot één van mijn leraressen. Ik zelf ben een meisje, en zij is een vrouw. Ik weet dat ze ook op vrouwen valt tenminste dat is wat er gezegd is in en rond school.

Ik krijg signalen van haar alsof zij mij ook leuk vind. heel vaak kijken dan vervolgens lief lachen, wegkijken en dan na een paar minuten weer kijken. ze zoekt veel contact en laat me vaak expres zitten of zet me van voor, ik zit nu tegenover haar bureau en er zit geen schot tussen tafel en bureau dus ik kan met mijn voeten die van haar raken, ik zet die van mij zo dat ze er tegen komt , maar als ze er tegen komt dan gaat ze niet terug maar blijft ze zitten, de eerste keer keek ze naar me en ik lachte (zovan als een goedkeuring) ze bleef zo zitten en dat gebeurde vaker daarna ook.
we praten best veel, wat ik zelf leuk vind, het gaat vaak over niks maar we hebben wel lol. Ik ben 17 en zei is 24 of 25 volgens mij. ik zou graag jullie advies willen, en als jullie vragen hebben reageer maar (: of mail. of als jullie verhalen willen horen over een schooldag als ik van haar les heb gehad.
maar ik zou graag willlen weten, wat betekend dit? moet ik er verder op in gaan? wat zouden jullie doen?

Xx E.S.
superman#01 is offline   Met citaat antwoorden