Enkele bericht bekijken
Oud 8 January 2012, 13:14   #1
jobo269
Lid
 
Geregistreerd op: 18 September 2011
Berichten: 27
Post Hou ik te veel van haar?

Hallo, ik ben een jongen van 16 en ik heb sinds kort een vriendin. Mijn eerste vriendin om precies te zijn. Maar ik zit met een probleem, ik ben tot nu toe nog nooit onzeker geweest in mijn leven. En als ik zeg, nog nooit, dan bedoel ik ook nog nooit.
Maar sinds ik met haar heb, ben ik zo vreselijk onzeker geworden. Ik ben heel bang dat ik haar kwijt raak, en dat komt denk ik omdat ik te veel van haar hou Als ik nog maar geen seconde bij haar ben, mis ik haar al. Zij heeft hier echter niet zo snel last van, wat mij ook nog eens een stuk meer onzeker maakt.
Ik ben ook heel lief voor haar, soms iets te lief zelfs volgens mij. (Volgens mij geef ik haar te veel aandacht) Aan het begin vond ze het wel leuk, maar als ik nu een compliment geef, doet ze net alsof ik het niet echt meen.
Het is nu net vakantie geweest, en van de 14 dagen zijn we er 10 bij elkaar geweest. Nu begint school weer en kunnen we alleen maar in het weekend afspreken, ik ga hier kappot aan. Ik moet nu leren voor school en het lukt niet eens want ik kan alleen aan haar denken.. Ze zegt dat ze nu ook dat ze niet doordeweeks kan afspreken, omdat ze voor school haar best moet doen.. Wat moet ik doen? Meer afstand nemen en meer aandacht besteden aan mijn school en vrienden? Of doorgaan met het proberen van het doordeweeks afspreken? En wat vinden jullie van het ''te veel houden van iemand''?

Met vriendelijke groet, ik x
jobo269 is offline   Met citaat antwoorden