Enkele bericht bekijken
Oud 8 February 2007, 18:25   #345
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

nou ja,
gezien het vorderen van het spel en dat er nu steeds meer theorien te lezen zijn, is het geen fase meer om de 'stille' er uit te stemmen.
Zowel, dan is AMF mijn nummer 1 om er uit te hebben.

Impressions reacties bestaan alleen uit zichzelf waar nodig verdedigen, hiephoi roepen bij de dood van 1 van de wolven en andere nutteloze posts.
Dan noemt atjeuh zijn naam, atjeuh is ronde later dood en blijkt ziener te zijn.
kun je ook weer op verschillende manieren theorien achter zoeken, maar wat ik van elfje weet is dat hij eigenlijk elk spel zo speelt (behalve de 1ste 2 want die duurde maar een ronde voor hem )

Sander is niet veel online wegens verbouwingen, heeft ook nog niet echt veel gepost, ook niks vreemds in zijn posts gevonden.
Hij riep op een gegeven moment 'Don't look at me' toen het over de stemmen ging en de enige die dat verdacht vond, voor zover ik goed gelezen heb, was de wolf die dood is.

Saarah begint nu weer met posten, geen vreemde posts nog.
Is tijdje niet actief geweest in het topic, komt terug op moment van wolven ronde. kun je ook weer verdacht vinden, of niet.

Biff en Tyskie, erg fanatiek. Lijken buiten het spel verder geen leven meer te hebben
Posten veel theorien, je hoeft maar ABC te zeggen en het wordt 20x ge-analiseerd. (het lijkt wel talpa)
Toen ik het over het wegstemmen van 1 van de 3 eerste wolven had, zei biffy nog:
Citaat:
vervolgens zegt Niemand "eens kijken of de spelleider écht nieuwe functies heeft uitgedeeld, dus stem bobba, pressie of sander". Dit vind ik best een normale opmerking, want in principe moet je nog steeds maar wat gokken
Om vervolgens te gaan zeuren over het negeren van de verdenkingen op appelshampoo.
Ik had mijn stem al verstuurd voordat de appelshampoo verdenkingen begonnen (geloof ik), ik heb ook gezegd dat dit mijn stem was (prestige) en dat er verder niemand met me mee hoefde te gaan.
Tyskie was de gene die er gelijk boven op dook toen atjeuh dood was en een hint gaf. Koos gelijk appel (daarvoor ook natuurlijk).
Ik denk dat hij dat als wolf zijnde niet gedaan zou hebben en dan wel een andere theorie zou hebben aangehaald.

Headliner zegt met veel zekerheid dat Appelshampoo de wolf is, komt hier nog een aantal keer op terug en post verder niets.
de zekerheid en de afwezigheid maken hem voor mij wel een verdacht persoon.

Babydress is weinig aanwezig, heeft een pc verbod ofzoiets.
Kan ik weinig over zeggen.

Mijn stem zal de volgende ronde naar Headliner of naar Impressions gaan.
(ik neem aan dat het nu wel te zeggen is, gezien de wolven nog maar 3kwartier hebben om te stemmen)
Welk van de 2 hangt af van de uitslag die straks komen zal.

Bobba krijgt van mij wel de voordeel van de twijfel, heeft een vreemde manier van posten. maar ik wel goed aanwezig en gezien zijn vrije tijd vind ik het zielig om zijn hobby van hem af te nemen
Wel zal hij voor mij een verdachte worden mochten we 1 van de aankomende rondes weer een wolf te pakken hebben, doordat hij maar doorgaat over een samenwerking tussen biff en tys.

Stevie is in mijn ogen een zwevende kiezer en krijgt mijn voordeel van de twijfel.
kan over hem totaal niks zeggen.
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden