Enkele bericht bekijken
Oud 5 February 2007, 20:36   #242
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Ik stem ook op Appelshampoo.

Wel wil ik dit nog even aanhalen;
Citaat:
Origineel gepost door Atjeuh
Dus als de ziener slim is geweest, heeft hij/zij als eerste de functies van Tyskie en Biffy gevraagd?

Als dat zo is, zie ik tot nu toe maar weinig hints.. [tenzij de ziener heeft ontdekt dat tyskie en biffy dorpelingen zijn.
Of de ziener heeft ontdekt dat ze wolven zijn en hun daarom in het begin niet verdacht durft te maken, uit angst om op gegeten te worden.
Of de ziener doet op dit moment niet mee, er zijn echt zo weinig mensen actief op dit moment.

Van de gene die dit is, heb ik op dit moment ook weinig hoogte..
echt op dit moment weet ik nog steeds niks..
ik eis dat iedereen actief mee gaat doen

Ik wacht met mijn verdere verdenkingen tot de deze wolven ronde is geweest
Ik ben van mening dat dit HEEL erg in de richting van Tyskie en Biffy wijst. En omdat hun dus zulke drukke spelers zijn, gaat iedereen achter hun aan om gelijkenspelen te voorkomen. Ook vind ik dat Tyskie, ALS het een wolf zou zijn, het heel goed zou kunnen spelen. En dus ook GELIJK als eerste roept dat hij een stem uitbrengt, om zo vervolgens, de rest ook op diegene te laten stemmen.

No offence verder Tijs en Biff, ik probeer ook alleen maar een klein dingetje aan te halen wat Atjeuh heel duidelijk aangeeft.

Edit; of PROBEERDE duidelijk te maken, want ik kan er ook genadeloos langs zitten
Bobba is offline   Met citaat antwoorden