Enkele bericht bekijken
Oud 5 February 2007, 20:47   #248
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Tyskie: Waarom zou je op mij stemmen? Omdat Atjeuh mijn naam een keer liet vallen?
Komende ronde stem ik Appelshampoo.
Als blijkt dat zij wolf is (waar ik na de opmerking van Atjeuh redelijk zeker van ben), dan verklaart dat voor mij ook waarom je Headliner in het begin negeerde.
Plus dat Atjeuh jou als haar hoofdverdachte noemde (ondanks dat ik denk dat ze jouw functie niet heeft opgevraagd). Ik DENK dat Atjeuh opgegeten is omdat ze in de goede richting wees... richting jou. Zonder dat de wolven wisten dat ze ook ziener was. Maar deze theorie heb ik een paar posts geleden al uitgelegd... plus de wetenschap dat dit mij een paar edities geleden zelf is overkomen (toen ik stevie en amber verdacht noemde en gelijk werd opgegeten).
Daarom sta jij nu derde op mijn 'hitlist.' Maar ik weet dat het niet echt 100% overtuigend bewijs is. Appelshampoo staat bij mij met afstand bovenaan. Niemand vind ik ook meer dan normaal verdacht en bij jou is het een optelsom van kleine verdenkingen. Maar wellicht zit ik er helemaal naast nu, dat kan ook. In dat geval zijn er nog een paar rondes te gaan waarin erg veel kan gebeuren. Als appelshampoo wolf blijkt te zijn is iig het eerste wat ik ga doen haar posts analyseren en daaruit kunnen weer heel andere verdenkingen voortvloeien.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden