Enkele bericht bekijken
Oud 4 May 2003, 15:39   #9
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja.. Dat is weer wat anders, Joy .. Waren op t vliegveld in Las Palmas, las ineens in de telegraaf een berichtje van: 'alpinist verongelukt'. Als ik zo'n kop lees, dan lees ik altijd het berichtje, want er zou toch niks met Frans, zo heet ie, gebeurt zijn.. Staat er Valkenburg bij, ik denk, NEEE En jawel dus.. 54 jaar pas.. Vroeger had ie een hotel, en daar deden we altijd verstoppertje enzo, hehe . Later begon hij een project in de grotten, waar ik zelf ook nog gewerkt heb, met mountainbikes, en klettersteigern, en óók abseilen.. Zoiets doe ik nu dus echt nie meer, hij is omgekomen bij het abseilen..
Hij was altijd zó voorzichtig, dat ik altijd dacht: met hem gebeurt nooit wat.. In 1984 organiseerde ie de toch van Bart Vos naar de Mount Everest. Hij ging dan zelf niet mee, hij wist dat hij dat niet kon.. Nooit deed ie iets wat ie niet kon, altijd ging het goed.. Maar helaas, afgelopen woensdag ging het in Zwitserland ging het dus niet goed. Hij gleed uit, kwam met zijn hoofd op een steen, en storte naar beneden.. In het harnas gestorven, dat wel..

Nouja, nu wilde ik kort reageren, en typ ik evengoed een heel stuk Tja, nouja, even van me afschrijven dan maar.. En dan zeur ik niet meer over voetbal, dan zie je pas hoe betrekkelijk alles is..
  Met citaat antwoorden