Enkele bericht bekijken
Oud 17 September 2004, 16:03   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Is dat niet voortdurend het geval? Ik zie Koeman nooit verontwaardigd zijn wanneer hij weer eens een penal ten onrechte meekrijgt, of wanneer hij er weer eentje ten onrechte meekrijgt. Sterker nog; meestal zegt hij vast bij voorbaat dat de media het wel weer zullen hebben over 'lucky ajax', terwijl hij dat niet vindt.

Ook besteden Barend&Van Dorp, Balkendende en Remkes, Jack en Youri nooit aandacht aan spreekkoren als Kanker Utrecht, Kanker Moffen, kankerboeren of kanker Feyenoord. Ook was het geval op de toekomst geen enkele aanleiding om verregaande maatregelen te ondernemen.
Maar o wee wanneer Sylvie geheel terecht de hoer van Amsterdam wordt genoemd. Dan worden politiechefs, woordvoerders en ander tuig op het matje geroepen, en organiseert de kamer een debat over de kwetsende speekkoren. De KNVB neemt nu wél een standpunt in en ADO blijkt maar weer eens ongeschikt te zijn voor de eredivisie.

Selectieve verontwaardiging op en top dus. Maargoed, ik maak mij niet druk. Degene die een vak ontruimt moet denk ik nog geboren worden, en of we nu na Roda-Ajax 3 punten in mindering krijgen of genaaid worden door Dick Jol en co zal me een zorg wezen eigenlijk
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden