Onderwerp: de nieuwe fb(s)
Enkele bericht bekijken
Oud 9 January 2004, 13:18   #76
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik word toch zo doodmoe van jou Tyskie heeft exáct hetzelfde gedaan, en toen hoorde ik je nooit, en bovendien ben je nu aan het opsommen van maart 2003 Volgens mij gaat PFP nog gelijk krijgen, als straks mijn kleinkinderen hier komen, dan wordt er gezegt: familie van bart, weg ermee Als je dan zo'n grote knul bent die rechtvaardigheid eist, dan snap ik niet waarom je niet wat feller van leer trekt tegen Koelkast, maargoed, dat durf je niet he jung, en dus ga je in élke post die je de laatste tijd doet een rits opsommingen doen, wist niet dat t zo diep zat

Stevie heeft trouwens geheel gelijk, het is puur persoonlijk, maar dat wisten we al, vandaar dat ik er zelf maar niet meer over begon, maar jij brengt me ertoe
ik kan me voorstellen dat je doodmoe wordt van het niet willen horen van hoe het werkenlijk in elkaar steekt. kop in het zand steken hard na na na zeggen als iemand wederom verteld hoe het werkenlijk allemaal zit.

Nee blijf maar fijn kniezen en het heel normaal vinden dat al die punten die je net boven opsomt screenshots, rellen, meidenforum, staff enz alles dat dat allemaal heel normaal is. En blijf ook vooral denken dat tyske dat ook allemaal precies zo gedaan heeft.

voor de tigduizenste keer,
tyske heeft ook misschien wel eens wat verkeerds met meiden gedaan maar das dan alles zijn hele gedrag is totaal anders dan die van jou want het is geen cloon van je dus je kan jezelf niet vergelijken.

verder ga ik er niet meer over in omdat je het tog niet wil horen en liever in je eigen wereldje en belevingen wil blijven geloven en die met alle geweld aan anderen wil opdringen en daar pas ik voor.

verhaal @ kleinkinderen --> (ha ha wat een wereld grap weer)
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline