Onderwerp: de nieuwe fb(s)
Enkele bericht bekijken
Oud 9 January 2004, 15:17   #83
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Ik kan natuurlijk op Koelkast zijn post ingaan, maar dan moet ik wederom alles van hem uit de kast halen, en daar heb ik overduidelijk geen zin in. Ik neem wel aan dat NW hem er even op wijst dat zijn flame niet wenselijk, zoals ie dat bij mijn posts ook doet
Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik snap sowieso niet dat iemand daar kwaad om kan worden Waar blijf je wanneer je elk slotje of verwijderde topic uitgebreid moet gaan verantwoorden of overleggen

Gaat u heen en een blokje fietsen hoe kan iemand je serieus nemen op deze manier. Als ik de betere waarheid neerzet en deze komt je niet goed uit is dat niet meteen flamen.

Het feit alleen al dat nightwolf je herhaaldelijk moet wijzen op je post gedrag is wel typerend genoeg. Als je zo een problemen met alle vormen van gezag en iedereen hebt waarom begin je niet je eigen forum volgens je eigen manier en eigen structuur.

tekenende naar jou verhalen en goedheid zou dat forum dan het meest populaire forum van nederland moeten worden. Daar zit geld in ik zou zeggen waar wacht je nog op.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline