Enkele bericht bekijken
Oud 2 February 2011, 18:37   #1
Dragawn
Lid
 
Geregistreerd op: 2 February 2011
Berichten: 7
Standaard help voor 2de date + gespreksonderwerpen

Hallo,
kleine inleidingetje: ben 17 en heb nog nooit een echt lief gehad, vorig weekend eerste afspraak gehad met vriendin van sportclub, we zitten NIET in dezelfde school. We waren al close, maar een gesprek op gang zetten was heel moeilijk, en zoveel plezier hadden we samen nu ook weer niet.

Afspraakje ging verrassend goed, ik had me constant zorgen gemaakt dat het de heletijd gewoon een enge stilte zou zijn, maar ik had wat onderwerpen voorbereid. We hadden veel kunnen praten, alleen viel het bij film wat stil. Maar we praatten wel heel wat, en plaagden elkaar een beetje . Tot mijn aangename verrassing hielp ze zelf bij tot de gesprekken.

Het was geen romantische film ofzo (spijtig genoeg ), en de sfeer werd verpest door een bende kleuters tijdens de film. Ongeveer +-15 min na film geraakte gesprek weer op gang. Hoewel ik soms wat minder goeie dingen zei ("man, wat vraag jij toch allemaal?" (ontoepasselijk gespreksstarters )). Niet gekust, net niet mijn arm rond haar gedaan (heb nu spijt daarvan), wel spontane dingen zoals op beetje op rug wrijven. Kortom we vonden het allebei heel leuk.
Ze heeft me al in alle talen duidelijk gemaakt dat ze het heel leuk vond en zei tegen klas dat ze "bijna" een lief heeft ^^ (dat is toch wat ze tegen mij zei).
...geweldig gevoel, vooral als je nooit iemand gehad hebt.

Ik "slijm" nu vaak bij haar via facebook enzo, wat ze graag heeft

2de afspraakje is bijna geregeld, spijtig genoeg pas over 2 weken >.< (valentijnsweekend), ben van plan Rode (haar lievelingskleur) roos te geven met een zelfgemaakte sonnet (gedicht (ik heb haar al eerder kleine zelfgemaakte gedichtjes gesmsed, die ze leuk vond...lang gelede, lang verhaal) erond gewikkeld te geven.
We zijn van plan naar dierentuin te gaan via trein.
Maarja, ADVIES MENSE. Ik ga het mezelf nooit vergeve als ik het nu nog weet te verknallen. I WILL NOT BLOW IT THIS TIME.
Ik heb zowat al mijn onderwerpen opgebrand bij de eerste date, dus help, nieuwe onderwerpen zijn zeer welkom.
Hobbies is zowat uitgeput, familie...bijna, vrienden...nog grote mogelijkheid maar hoe dat aan te pakken?, latere beroepskeuze ook uitgeput,...

please mense?
Dragawn is offline   Met citaat antwoorden