Onderwerp: 21 jaar...
Enkele bericht bekijken
Oud 6 October 2003, 15:23   #31
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by Zuignap2002
...maar nu naar 10 maanden is er nog steeds niets gebeurt. (alles behalve 'het')...
lees ik dit goed? er gebeurt dus wel iets, je mag alleen niet bij haar naar binnen? Correct me if I'm wrong, maar dat lees ik erin... in dat geval valt het toch wel mee?

Maargoed, om even op je vraag terug te komen, tuurlijk is sex een essentieel onderdeel van een relatie, maar het is niet ALLES. En als je vriendin nog steeds met zichzelf in de knoop zit waarmee ze jou in feite met haar probleem 'opzadelt', dan moet zij daaraan werken, en jij haar daarin steunen. Natuurlijk zit jij ermee, maar zij ook. Ik heb veel gelezen over vrouwen die nog maagd waren omdat 'het' niet lukte enzo, en die zeiden allemaal dat ze et niet misten, en vertelden achteraf, toen het na therapie toch lukte, dat ze het echt niet meer zouden WILLEN missen. Ik kan dus met zekerheid zeggen dat ze echt niet weet wat ze mist. Nare ervaringen zijn erg, ik weet er alles van, maar er moet een moment komen dat je je erover heen zet en er iets aan doet.
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden