Onderwerp: Tour de France 2006
Enkele bericht bekijken
Oud 20 July 2006, 09:39   #81
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Het gelijk van gisteren komt toch een beetje in de richting van Landis. Hij beweerde geen last te hebben van hongerklop, maar dat hij de hele dag al slecht was en dat hij dat gisteren al aan voelde komen. Als dat werkelijk zo is dan neem ik mijn woorden van laf koersen terug.

Neemt niet weg dat ik me intussen wel kapot lach op die Pereiro. Die geven ze gewoon 28 minuten cadeau en ik verwacht niet dat ze hem nog uit het geel gaan rijden. Tijdrijden kan hij heel behoorlijk en als hij zo goed is als gisteren verliest hij vandaag ook geen 2 minuten op Klöden.

Vandaag hebben we nog 3 serieus te nemen cols met de Joux-Plane als laatste zware col van deze tour. In 2000 kende Armstrong daar op weg naar Morzine een zwak moment, ook vandaag eindigen we in Morzine. Na vandaag weten we vrijwel zeker wie deze tour wint. Blijft Klöden op meer dan 1 minuut van Pereiro dan redt hij het niet denk ik, komt het erbinnen dan gaan we er zaterdag nog eens goed voor zitten

Maar wie weet lijkt dit alweer het grootste geneuzel na vandaag en neemt de Tour een compleet andere wending, wie weet
Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  17eetappe.JPG‎
Bekeken: 352
Grootte:  30,4 KB  
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden