Onderwerp: Pesten...
Enkele bericht bekijken
Oud 29 November 2003, 12:48   #54
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Oke , ik moet wat toegeven.
Woede kan veel met je doen.
Ziehier mijn verhaal van PURE WOEDE :kwaaist:

Ik heb zoals sommige van jullie een jaar in Parijs gewoond. Nou werd ik daar al HELEMAAl gek van de algarijnen daar , die zijn echt HEEL erg. Ik had al zovaak iemand achter me aangehad dat ik op het punt stond gek te worden.

Nou was het zomer en superwarm , en ik dacht ''Schijt man , IK TREK VERDOMME een rokje aan.''

Toen liep ik in de metro op de trap en er liep een groep van die kutjongeren -Algarijnen- achter me. Voel ik oppeens dat me rokje van me liijf gerukt word !!! (gelukkig zat ie er nog aan )

Toen werd ik ZO BOOS dat ik me niet meer kan inhouden en dat ik -waar al zijn vrienden bijwaren- hem helemaal de tering heb geslagen en geschopt , tot bloedens toe. Ik was helemaal over de rooie.

Dus ja , woede kan veel dingen met je doen die je normaal niet kan doen. En ik ben er trots op dat ik hem in elkaar heb geslagen (ookal was dit om andere motieven) omdat NIEMAND HET RECHT HEEFT aan me te zitten !!!

beetje offtopic , maar woede kan veel met je doen. Ik weet ook niet wat ik gedaan had als ik een wapen o.i.d zou hebben.

Nu draag ik een pepperspray bij me , dat is beter , ook voor mijn eigen veiligheid , want in parijs heb ik geluk gehad.
  Met citaat antwoorden