Enkele bericht bekijken
Oud 17 May 2003, 19:24   #4
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
dat is het idee erachter, maar de meeste 'feitjes' of technieke van een vak, die vergeet je en ben je naa een jaar of 2 totaal vergeten.. Wat heb je daar aan? NIKS!
natuurlijk vergeet je de helft, maar ik weet dat er ook een heleboel nog achter de grote strijkstok blijft hangen hoor, en dan niet alleen die nutteloze feitjes maar ook inzicht die dat soort vakken met zich meebrengen, en een bepaald soort analyseren dat je op school leert.

Ik weet dat ik in deze 7 jaar middelbare school volgen ONTZETTEND veel heb moeten leren en minstens net zo veel niet geleerd en ook zeker niet onthouden heb, maar er is een basis waar je irl ook altijd nog veel aan zult hebben. ik heb geen concrete voorbeelden nee, of ja die heb ik eigenlijk wel maar het gaat hier om de algemene strekking van wat ik bedoel. Zonder algemene ontwikkeling (ook al 'vergeet' je driekwart=> dwz zakt naar je onderbewuste en je kan et nie zomaar trugroepen maar et zit nog wel ergens) kun je bepaalde dingen in het leven niet goed begrijpen en als je nou irl ergens tegenaan loopt en dat heb je ooit eens gehoord/gelezen/op school geleerd, dan komt er echt wel wat van trug en daarvoor is die algemene ontwikkeling vind ik
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden