Onderwerp: ben ik zwangerrr?
Enkele bericht bekijken
Oud 14 March 2008, 23:55   #26
lesley18
Lid
 
Geregistreerd op: 14 March 2008
Berichten: 2
Wink Geen bullshit meer van mensen die er geen verstand van hebben graag.

Je zei dat hij normaal snel klaarkomt, maar dat hij niet klaar kwam toen hij al een condoom om had gedaan...

het kan toeval zijn... je weet het niet..

maar misschien zul je toch eens bij je vriend moeten informeren, want als man merk jedat echt wel als je klaar komt.
En ook al kwam hij niet klaar, als een man opgewonden is komt er bijna altijd wel voorvocht uit de penis waar ook al zaadcellen in zitten.

Jij bent gewoon ongesteld geworden zei je? Ik zou even goed kijken of je ongesteldheid hetzelfde is, want als je zwanger bent is het meer bruinig..en minder lang...

aantal kenmerken van zwangerschap: aderen op de borsten, grotere tepels, gevoelige borsten, stemmingswisselingen enz. ken je allemaal al neem ik aan...

Je pijn in je onderbuik kan natuurlijk ook komen van de stress, het idee dat je zwanger kan zijn is beangstigend... ik ken het gevoel maar al te goed.

Wat je zei is waar: je kunt een zwangerschapstest alleen uitvoeren op de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet bent. Dan is de test 100% betrouwbaar. Je kunt de test verder altijd wel uitvoeren. Je moet er dan wel rekening mee houden dat het niet 100% betrouwbaar is. Het beste wat je kunt doen is zo'n test doen, en dan alsnog naar de dokter gaan. Je moet vooral rustig blijven want de dokter zal niks tegen je ouders zeggen. Hij/zij heeft zwijgplicht. Als je naar de dokter gaat zal hij/zij vragen naar je ochtendurine, hier zullen ze dan een test mee doen.

Je kunt ALTIJD naar een Rutgershuis gaan je kunt daar dan de situatie uitleggen. Ze maken daar dan een echo om te zien of je zwanger bent of niet. DAT is de zekerheid. Als ik jou was zou ik gewoon een zwangerschapstest uitvoeren.

Je kunt kiezen voor een goedkoop huismerk, maar deze zijn vaak minder betrouwbaar dan de zwangerschapstesten van de apotheek met een algemeen merk.

Sommige mensen hier op dit forum zijn nogal kinderachtig bezig met hun rare teksten.

Het is misschien eng om een zwangerschapstest te halen, maar misschien kan je vriend dat doen? Dat heeft mijn vriend ook eens gedaan toen ik het niet durfde. Maar weet je, bij mij was de kans gering dat ik zwanger kon zijn. Bij jou is die kans wat groter... als je echt zó bang bent, stel je dan eens voor..
wat vind je enger?
op je 16e al een kind hebben... en dan nog te zwijgen over het feit hoe je dit aan je ouders gaat vertellen.....
of 1 keer een zwangerschapstest halen... die man of vrouw bij de apotheek zal je heus niet uitlachen hoor. Het gebeurt vaak zat dat mensen het halen. Je kunt altijd nog een vriendin in vertrouwen nemen en haar meenemen, en dan zou je eventueel op een lacherige manier zo'n test kunnen halen... voor het geval je het ECHT NIET durft.. desnoods kun je met je vriendin erover smoezelen dat het voor je "grote zus" is. Andere optie is natuurlijk ook nog: je kunt ergens anders naar de apotheek gaan dan in je eigen woonplaats. Dan is de kans minder groot dat je een bekende tegen komt.

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb...
Ben geen liefdesmoderator ofzo maar ik hb genoeg kennis over dit onderwerp dankzij mijn opleiding en eigen ervaringen dat ik het vreselijk vind wat sommige anderen hierover te melden hebben. Het is overduidelijk dat zij er niet al te veel verstand van hebben.

In ieder geval: doe die test gewoon... het biedt geen zekerheid, maar als je naar de dokter gaat, heeft hij of zij toch wel liever dat je eerst een test hebt gedaan.

Liefs,
Lesley
lesley18 is offline   Met citaat antwoorden