Enkele bericht bekijken
Oud 2 September 2009, 01:38   #231
Rush
Lid
 
Geregistreerd op: 2 September 2009
Berichten: 20
Standaard

Hahah, ik heb best wel (vind ik zelf) een boeiend sexleven, en daar horen bloopers bij Ja;

Ik lag met mijn vriendin in bed en we waren bezig, zij zat boven op.. het was ons te warm geworden dus dekbed lag aan de zijkant.
Eenmaal op een hoogte punt begint ze lichtelijk te kreunen en komt me moeder binnenstormen om de was op te ruimen dus ik snel dekbed over me buik en benen.
Toen zat me vriendin daar met blozende wangetjes naar mijn moeder te kijken.
Ze deed alsof ze het niet had gezien en begon kurkdroog al mijn sokken netjes naast elkaar te leggen en de nieuwe schone sokken erbij.

Met dezelfde vriendin als hierboven bij haar thuis, we kwamen terug van een dagje efteling en haar ouders waren op een verjaardag.. dachten we.. dus eenmaal thuis gekomen liep de spanning op. Ik en mijn vriendin de heledag elkaar al een beetje opgeilen totdat we thuis zouden zijn.
Eenmaal binnen vlogen de kledingstukken in de keuken, gang.. op de trap en de overloop op de grond en hadden we de badkamer ook al gehad.. komt haar vader naar boven en zegt.. is deze.. v...v...van...j..jou? ik zat met mijn jaapie in volle glorie haar vader aan te kijken... later die avond aan tafel konden haar ouders er wel om lachen.

Laatst aangepast door Rush : 2 September 2009 om 01:38 Reden: Typo's
Rush is offline