Enkele bericht bekijken
Oud 13 March 2007, 14:45   #232
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Zie je wel, je raakt al geindoctrieneert
Ik observeer. Als jij uit 'Zit trouwens een paar andere artikelen te lezen, en ze hebben er serieus werk in gestoken.' kan uithalen dat ik de leer van de kerk aanvaard vind ik dat best knap. Ik zelf zou daar niet zo snel vanuit gaan bij iemand anders.
Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Inderdaad, alleen krijg ik om de 2 weken van die jehova`s aan de deur. vraag ik toch ook niet om?
dus waarom mag ik mijn mening niet versprijden terwijl dat soort mensen gewoon wel langs de deuren mogen komen met de sprookjes van/over een oude man.
Ik zeg niet dat jij je mening niet mag verspreiden (zolang jij het verschil weet tussen indoctrineren en verspreiden ). Het is de manier waarop bij sommigen.
Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Zolang ik weet dat er niets is en dat wat er is een sprookje is...
Hoe redeneer jij?
Als anderen je er niet mee lastig vallen (die jehova-getuigen zij dus een ander verhaal) waarom zou jij ze er dan wel mee lastig vallen. Waarom zou jij de gelovers agressief aanvallen terwijl ze je niets hebben gedaan. Laat ze lekker (geloven), en hoop dat daardoor zij jou ook lekker laten (niet-geloven).
Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
oja?
en zonet zat je nog op die site te lezen :/
in 1 zin ontkracht je nu je hele post, DAT is pas tijdverspilling.
Ik heb het over het 'sarcasme of koppigheid en mensen botweg vernederen'. Niet over het kennis vergaren (die site lezen), zodat ik een beter onderbouwde mening kan geven (dan wanneer ik dat niet doe).
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline