Onderwerp: moe van PSV
Enkele bericht bekijken
Oud 6 September 2003, 11:42   #52
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur


Ga eens inhoudelijk in op de kwaliteiten of gebreken van Waterreus in plaats van een raar voorbeeld te geven. Wie weet hoe Waterreus het bij een kleine club had gedaan? En wat hij heeft bereikt? Het Nederlands Elftal... en daarnaast al jarenlang een basisplaats bij een topclub in Nederland, ondanks veel concurrentie die hij moest overwinnen. Bovendien won PSV vorig jaar helemaal altijd niet zo makkelijk z'n wedstrijden, soms met een doelpuntje verschil, in zulke wedstrijden was hij echt wel belangrijk.

[/b]

Hier spreek je jezelf tegen: Ooijer wordt afgerekend op een blessure en bij Hofland is het gewoon pech en kan hij er niets aan doen?
En geef eens voorbeelden van spelers die na langdurige blessures direct weer op topniveau presteren?

[/b]

Noem eens Nederlandse alternatieven voor Oranje?

[/b]

Zowaar ben ik dit redelijk met je eens.

[/b]

Robben laat toch wel nu wel degelijk zien dat hij een groot talent is dat tegen het Nederlands Elftal aanzit. Blijkbaar heb jij er meer verstand van dan ervaren scouts, trainers, technische mensen en deskundigen in de media, maar je kunt alles van PSV zeggen, maar een neus voor talent hebben ze wel.

[/b]

En weer spreek je jezelf weer tegen. Ten eerste noem je weer een blessure van voetballer A pech, en van voetballer B (Ooijer) is het slecht dat hij een blessure heeft. Ten tweede vond je het raar dat Robben goed gevonden werd na een paar wedstrijden. Stekelenburg en De Jong zijn prima talenten en leuke voetballers, maar Robben zit dichter bij Oranje en heeft meer gepresteerd. En blijkbaar kun jij nu wel zien aan een handvol wedstrijden dat de Jong een talent is?




PSV is ook niet mijn favoriete club, maar de post van jou sloeg toch echt nergens op. Ook ik vind het jammer dat PSV weinig zelf opleidt en dat het publiek af en toe wat tegenvalt, maar beetje jammer om te zeggen dat PSV allemaal kneusjes zijn en dergelijke sterke argumenten Bovendien winnen die kneusjes dan wel van Ajax, maar dat terzijde. [/B]
:respect: Alleen het puntje nog over het pubiek. Daar kan ik geen keuze tussen maken, das allebei waardeloos
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden