Onderwerp: moe van PSV
Enkele bericht bekijken
Oud 6 September 2003, 12:12   #54
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Kampie, denk jij werkelijk dat de scouts van PSV Robben pas hebben gevolgd sinds hij in Grongingen 1 speelde?
Tuurlijk niet man, al sinds jeugd word een speler als Robben gevolgd.. Net zoals bij Ajax heus wel rapporten over hem zijn geschreven..

Van Bommel is gewoon een erg belangrijke speler voor PSV, samen met Kezman de belangrijkste denk ik. Hij zal echter naar een buitenlandse topclub moeten om die rol ook in Oranje te kunnen vervullen, maar als PSV-fan zou ik het een kleine ramp vinden als hij vertrekt.

Vennegoor.. Idd jammer voor hem dat Kezman er is, dat staat zijn ontwikkeling in de weg. Verder leuke stand-in voor Mateja...

En Waterreus is al jarenlang de nummer 1 van PSV en niet geheel ontoevallig de jaren waarin PSV in de Nederlandse competitie heeft geheerst (op een paar jaar na). Hij heeft volwaardige keepers als Menzo, Koch en Kralj achter zich gehouden. Geweldige mentaliteit, terechte reserve-keeper van Oranje.

En Ooijer.. Tja.. Ik ben niet altijd even gecharmeerd van hem... Maar voor de Nederlandse competitie is het een heel goede verdediger, niet de kwaliteiten van een Stam, maar als stand-in voor Oranje doet hij toch echt niet onder voor Reiziger en Ricksen... Of ken jij beter alternatieven voor verdedigers op de Oranje-bank?

Overigens produceert Ajax natuurlijk veel meer talent, dat is een feit. Waar het aan ligt weet ik niet, hoewel ik bij PSV een positieve lijn ontdek qua jeugdopleiding...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden