Onderwerp: moe van PSV
Enkele bericht bekijken
Oud 6 September 2003, 18:08   #64
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

ff een quote'je van mijzelf:
Citaat:
Originally posted by Kampie
Vinnik het toch knap dat de scouts van PSV in 1,5 wedstrijd kunnen zien hoeveel talent Robben heeft.
Ok.. wie kan hier uit opmaken dat ik robben slecht vind? Ik vind het alleen een uitermate knappe prestatie dat ze in 1,5 wedstrijd kunnen zien dat het een talent is..
Maar zoals Maupster zegt: "Hij wil rijpen bij PSV" is gelul.. hij kreeg gewoon geen aanbiedingen.. maar slecht is hij niet..

van Bommel schijnt dan echt zo'n goede speler te zijn? Nou dan bied ik hier mijn excuses voor aan.. sorry.. dan is het een mening geweest.. (ik blijf overigens bij die mening) en mocht het zoals Bartje zegt een feit zijn dan ben ik niet de gene die een feit omdraait een andere kant op..

van Bommel? Eeen toppertje

Kwestie Ooijer en van Stekelenburg:
Ooijer: Heeft inmiddels al een herstelperiode van 3 jaar.
Stekelenburg: Is na een half jaartje alweer fit.

Even een reactie op het stukje Waterreus van Tyskie.
Ok, waterreus is de beste keeper van Nederland? Jammer dat hij dan wel in Oranje achter een 2e divisie-keeper uit engeland staat.
Westerveld vind ik momenteel ook beter..

Nepfans? Ik ben blij dat ik geen nepfan ben..
Mocht iemand denken van wel? Jammer.. Ik ben een genieter van voetbal.. dat zie ik bij Ajax.. Ik durf mij ook wel Ajax fan te noemen.. daarnaast ook een absolute FC Groningen fan maar dat is omdat ik met de club groot gebracht ben.. Ook geniet ik van Veendam (omdat ik er zelf heb mogen voetballen) daarnaast is het onmogelijke waar, fan van Emmen en Veendam. Ja Emmen is ook een zeer leuk kluppie en daar geniet ook van om naar te kijken..

Waar baseer je dan op dat ik een nepfan van Ajax zou zijn? Ok ik heb die jongens nog niet vaak in het stadion gezien.. maar volg ze wel op de voet via Teletekst, internet, Canal+ en Nederland 2.

dus...
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden