Enkele bericht bekijken
Oud 14 April 2005, 13:51   #32
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Waarna PSV in de laatste 20 minuten de bovenliggende partij was en zomaar nog had kunnen winnen als ze echt hadden doorgedrukt..

Al met al waren beide partijen inderdaad aan elkaar gewaagd, maar voor de penalties had ik al een goed gevoel. Waar die keeper van Lyon zenuwachtig tegen de paal aan stond, zweepte Gomes zichzelf en het publiek nog even op. Daarbij is dit PSV mentaal echt top, wat in voorgaande jaren duidelijk niet zo was.

Beetje jammer alleen die huilverhalen uit Frankrijk. Arbritage tegen etc... Diarra had twee keer rood moeten/ kunnen hebben in de eerste helft, maar werd gespaard. En die penalty? Ik denk dat het er geen was...
Maar men is in Lyon duidelijk heel erg gefrustreerd. Spelen het hele seizoen lang geweldig voetbal, vegen Werder Bremen werkelijk van de mat en tegen PSV kunnen ze nauwelijks iets creëren. En aangezien PSV dat ook niet kon ging het gelijk op en kwamen beide doelpunten voort uit fouten.
Toch mooi dat elke club tegen PSV hun slechtste wedstrijden speelt. Ook Monaco scoorde in de poule-wedstrijden er lustig op los, maar tegen PSV lukte het niet. Lyon was de meestscorende ploeg en had fouten nodig om te scoren. Dat typeert PSV.
De kansen tegen AC Milan schat ik ook niet zo hoog in, maar als er een ploeg is die elke tegenstander kan neutraliseren, dan is het PSV wel. En om de vergelijking met '88 te maken: toen was Madrid ook het beste elfal dat er was. Maar ik denk dat PSV nu weer een Linskens-goal nodig heeft om door te gaan; een aardige portie geluk dus.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden