Enkele bericht bekijken
Oud 15 April 2005, 23:52   #39
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Idd heel spannende wedstrijd en hoewel ik normaal niet echt pro-PSV ben gunde ik het ze nu wel van harte natuurlijk en vooral Hiddink natuurlijk. Wat Gomes betreft, ikzelf (als keeper) vind Gomes echt een uitstekende en betrouwbare keeper. Ik zie hem nooit meer grabbelen en hij kan altijd heel goede situatie inschatten, dus of hij moet uitkomen of niet. En geloof me, dat is echt heel moeilijk voor een keeper. Nu heeft Gomes zijn lengte ook wel mee, wat ook heel belangrijk is voor een keeper maar desalniettemin is hij echt aan een geweldig seizoen bezig. En ik zag laatst dat hij pas 24 jaar is joh... Hij lijkt al een stuk ouder.

Mocht het verkeerd over zijn gekomen: ik vind Gomes ook een heel goede keeper, maar hij grabbelt nog wel hoor. Uit bij Lyon nog. Maar hij is idd jong en nog niet enorm ervaren. Heeft echt het postuur, de reflexen en de mentaliteit om een echte topper te worden .

Ohja ik denk ook dat PSV het niet redt tegen Milan, maar dat is idd ook geen schande. Maar dat zei ik ook tegen Monaco en Lyon, en een echte fan heeft natuurlijk altijd hoop .
  Met citaat antwoorden