Onderwerp: Waar ligt het aan ?
Enkele bericht bekijken
Oud 15 May 2012, 22:32   #1
Pineappletje
Lid
 
Geregistreerd op: 6 January 2012
Berichten: 14
Red face Waar ligt het aan ?

Ik vind nu aleen half jaar ofzo een jongen leuk. We hebben dates gehad en altijd is het supper gezelig en alles. Ik had xoiets van okee nu vind ik dat er wel wat mag gebeuren dus ik heb hem een brief gestuurf met dat ik wel verder met hem zou willrn zeg maar. Ik deed het via een brief omdat we allebei nogal verlegen zijn enja, hij is er niet zo goed in. Hij vibd mij zoiexo wel leuk dat heeft hij me gezegd en hij laat ook wel merken dat hij indruk op me probeerd te maken . Maar nu heb ik dus een brief teruggehad. Hij zegt ja ik vibd je heel leuk en lief en mooi. Je bent precies wat ik in een meisje xou zoeken maar toch kunnen we voor nu denk.ik beter vrienden blijven. Het rare js dat hij er.niet in heeft gezrgd waarom hij.nu zegt dat we beter vriebden kunnen blijven want hij zegt allemaal posotieve dingen. Dat het niet aqn mij ligt enzo maar waar ligt het dan wel aan ? Ik ga morgen met hrm praten en ik ga het hrm vragrn . Mijn vermoeden is dat hij bang is om een relatie beginnrn . Misschirn zelfs wel een soort van bindingsangst. Dat heb ik van zijn vrienden gehoord. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen . Hem vergeten? Maar hij vind me wel echt leuk dus ik snap het niet.
Pineappletje is offline   Met citaat antwoorden