Enkele bericht bekijken
Oud 13 June 2002, 13:17   #49
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Ok ik weet 100% zeker dat hij leeft. Ik heb ook filmpies waarin die uitlegt dat ie leeft. Geven jullie maar ffies een ftp aan me dan upload ik het erop en dnan maak ik hier ene url ernaar en kan IEDEREEN het zien.
ooit gehoord van wannebe.? die dat zeggen omdat ze gewoon aandacht willen.? sorry ik weet dat het hard klinkt maar 2 pac is DOOD.. leef er mee..

Citaat:
Ik weet zeker dat hij in 2003 bij een optreden van de Outlaws er weer tussen staat. Hij is niet dood, echt niet. Suge Knight heeft hem erbij geholpen . Dat weet iedereen. Ik ga het dan niet eens hebben over de 7 days theorie en al die makavelli shit. Dat makavelli is wel waar maar de rest is gewoon toeval en zo kan je overal wat achter gaan bedenken maar hij is gewoon de enigste samen mt Suge Knight die de ballen heeft om een dood te faken.
als je een dood fake,t word je opgepakt of die nou beroemd is of niet of rijk of wat dan ook en als die echt leeft.. en het is echt fake wat hij heeft gedaan.. dan verdient hij de bak maar goed hij is toch wel zijn hele leven gewend..


Citaat:
Hij leeft 100% dat filmpje van hem is gemaakt na ze dood en ga niet zeggen dat hij het niet is want het is um. Het is in Quiktime. Geef maar een ftp url ik zet um erop
als hij echt leeft he waarom beweerd zijn familie dat dan van niet.? weet je dat de mensen die dit doen echt moeten worden opgepakt hier naai je godverdomme zijn familie mee.... wat een fan.. zeg..
  Met citaat antwoorden