Onderwerp: leeftijdverschil
Enkele bericht bekijken
Oud 2 November 2005, 18:12   #125
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zal hier ook maar eens posten

MIJN MENING is alsvolgd.

het kan niet dat er een koppel gevormd wordt waarbij meid of jongen 11 -12 -13 is en de andere 20 en ouder. dit kan in mijn ogen echt niet. waarom ? zeer simpel. na een jaar samen zal het onderwerp sex al zeker ter sprake komen en de daad nog dichter.
dan is het zo dat bv het meisje 14 is en de jongen 25 en sex tusen mensen met zo een leeftijds verschil kan bij mij echt niet. sorry ( dit is wel mijn mening en op niemand gericht ) ik ga me hier zelf niet kapot over piekeren als ik zo een koppel zie of iemand van zo een koppel mij het verteld. maar ik vindt dit gewoon niet kunnen.

eigenlijk zelfde idee als manic( of hoe het ook is )
en mensen die zeggen dat leeftijd TOTAAL geen rol speeld maar enkel niveau en volwassenheids graad. ik zou maar nog eens goed nadenken.


dan nog eens over het feit als je op je 22ste al gaat werken dat je zou slecht zijn. ( heb ik hier ergens gelezen dacht ik. )
wel ik wil maar zeggen dat jullie toch eens wat meer mensen moeten leren kennen die vanaf hun 18de gaan werken ( of voor hun 22ste ) denk mss na dat deze mensen niet de mogelijkheid hebben gehad ( financieel / mentaal .. ) om te studeren. ( ja nu spreek ik voor me zelf ).

dus beoordeel niemand zomaar. maar weet waarover je spreekt.

dus ik ben eigenlijk tegen een te groot leeftijds verschil ( bv 11 en 19 kan niet maar 18 - 22 dan weer wel. )

mvg
kurobu
  Met citaat antwoorden