Onderwerp: MIJN columns
Enkele bericht bekijken
Oud 9 May 2003, 14:47   #27
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: MIJN columns

[QUOTE]Originally posted by Dimas
[B]Om even te bewijzen dat ik toch echt een beter literatair talent heb dan m'n vriendin, hierbij mijn columns

Column 1: Frying Columns

Barbie’s

Pfff ik krijg echt moeie ogen van al die colums Moet alleen de laatste paar nog lezen, maar zal effe op elk stuk commentaar leveren als je het niet erg vind, want over alles heb ik altijd ook een mening dat ik ook altijd effe kwijt moet...
Dit vond ik een heel goed stuk, zou ik een 8 geven, echt iets dat in een jongeren tijdschrift zou kunnen, maar niet een krant, daar is het niet zo gepast voor.
Ben het helemaal eens met de "barbie theorie" zeg maar. want er komen steeds meer barbie's in Nederland en ze worden ook steeds jonger. Vanaf 13/14 jaar zie je ze al rondhangen in winkelcentra of stad met sigaretten in hun bek, denken dat ze beter zijn dan de rest en vinden zichzelf heel stoer. Ze zien er sletterig uit (waardoor ze er echt om vragen om verkracht tw worden door buitenlanders of gewoon Nederlanders door hun uiterlijk, haast geen kleding meer aan hun lichaam, nog even en ze lopen in hun bh en string over straat...) en hele lading make up op hun face, omdat ze bang zijn, dat ze anders lelijk zijn en niet door de groep geaccepteerd worden. Zelfde geld voor roken, doen meeste ook om die reden. Aan hun uiterlijk is dus grotendeels ook te merken hoe "slim" ze zijn....
Maar ja, hier kun je echt uren over praten, het blijven haast gewoon feiten en nu ben ik bijna dimas aan het napraten, maar ik ben het er dus helemaal mee eens, goed artikel ga zo door
  Met citaat antwoorden