Enkele bericht bekijken
Oud 14 April 2005, 15:20   #33
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Die schwalbe van die ene spits van Lyon was 'goed' uitgevoerd en daarom moeilijk te beoordelen, maar het was absoluut geen penalty inderdaad. Van de camerapositie vanaf de zijlijn was het duidelijk te zien. Gomes slaat met zn handen wat onbeholpen op de grond, maar raakt in het geheel die kerel niet, die al begon met de duik voordat Gomes bij hem was.

Hoewel ik AC Milan wel door zie gaan op basis van kwaliteit en ervaring, denk ik dat ook die ploeg het zeker niet gemakkelijk gaat krijgen tegen PSV. Als PSV nou een echte topspits/topscorer had, dan had ik ze meer kans gehad. Nu komen ze de sterkste verdediging van toernooi tegen en dan kom je met Vennegoor, Beasley, Farfan, Park en dat soort figuren denk ik tekort. Maar kansloos acht ik ze niet. Met wat meer geluk had Ajax ze twee seizoenen geleden ook uitgeschakeld. En Ajax had toen een veel jonger en onervarener team en was echt niet beter dan het PSV van nu. AC Milan won dat jaar zelfs de Champions League maar had dus in eigen huis een lelijk doelpunt in de laatste minuut nodig om door te komen tegen dat Nederlandse clubje. Als Bouma maar niet aan het prutsen gaat
  Met citaat antwoorden