Enkele bericht bekijken
Oud 15 April 2005, 23:22   #38
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Idd heel spannende wedstrijd en hoewel ik normaal niet echt pro-PSV ben gunde ik het ze nu wel van harte natuurlijk en vooral Hiddink natuurlijk. Wat Gomes betreft, ikzelf (als keeper) vind Gomes echt een uitstekende en betrouwbare keeper. Ik zie hem nooit meer grabbelen en hij kan altijd heel goede situatie inschatten, dus of hij moet uitkomen of niet. En geloof me, dat is echt heel moeilijk voor een keeper. Nu heeft Gomes zijn lengte ook wel mee, wat ook heel belangrijk is voor een keeper maar desalniettemin is hij echt aan een geweldig seizoen bezig. En ik zag laatst dat hij pas 24 jaar is joh... Hij lijkt al een stuk ouder.

Ik denk overigens dat PSV beter Liverpool had kunnen hebben maarja, het kon eenmaal niet anders. Ik denk dat hoe knap PSV ook speelt en hoe goed ze ook zijn, helaas ten onder zal gaan tegen AC Milan. Maar Milan is dan ook een klasse apart, en wat wil je met zo'n selectie. Het is zeker geen schande voor PSV als ze er tegen dit AC Milan uit vliegen hoewel ik natuurlijk wel op een klein wonder hoop.

Maargoed eerst maar genieten voor de PSV-ers van de plaats bij de laatste 4 en als het zo ver is zien we wel weer.
LexS is offline   Met citaat antwoorden