Enkele bericht bekijken
Oud 3 November 2004, 17:20   #99
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Ik heb echt ongeloofelijk gehad met dit soort moslims, ze terroriseren nederland gewoon. Het is een verachterlijke cultuur die onder het mom van geloofsovertuiging moord wat ie wil. De moord op theo van gogh is alleen maar weer een bevestiging van het beeld dat veel nederlanders hebben. Je kan er altijd om heen draaien dat het net zo goed een nederlander had kunnen zijn, maar het probleem is dat het dus geen nederlander is.
Ik wil gewoon ook nog even een paar voorbeelden geven:
Laatst zat ik in de bus om naar de stad te gaan zit er een groepje marrokaanse jongetjes (11-13 jaar) in de bus die iedere keer op de stop knop drukken. De buschauffeur wordt het zat, zegt dat ze dr uit moeten, krijgt de zinnen "kanker kaaskop" "kanker racist" "en de volgende keer snij ik je keel open" naar zn hoofd. Vervolgens stappen ze uit strappen tegen de bus aan en lopen weg
In het afgelopen half jaar is 5 keer onze auto opengebroken waarvan 4 keer door een moslim.
Laatst bij ons ingebroken op klaarlichte dag terwijl er iemand thuis was: Moslim
2 jaar geleden onze auto gestolen: 2 moslims
Straat gevecht: 40 moslims
Schoolfeest afgelast op last van de politie: agressieve groep van 60 moslims
hang jongeren die van alles vernielen en mensen bedreigen: moslims
doodsbedreigingen naar mn kop gesmeten gekrgen omdat ik keek wat zon gozer aan het doen was: 2 moslims
vrouw in een auto schept bijna een scootertje met 2 moslims dr op die door rood reden, en wordt vervolgens uit haar auto getrokken uitgescholden en banden lek gestoken: 2 moslims
Je fietst over straat, komt er een groepje moslims naar je toe; "die fiets is van mij geef hier" 8 moslims
Theo van gogh doodgestoken: moslim
Intervieuw met een jongen: Theo van gogh speelde met vuur, nu heeft het vuur hem verbrand en is maar goed ook: moslim

En al die linkse mensen maar zeggen dat het net zo goed nederlanders hadden kunnen zijn.... daar wordt ik zo stront ziek van, die mensen hebben op geen enkele manier een realistisch beeld van de samenleving zoals die nu is. Al begint dat nu steeds meer te veranderen, en trekken deze mensen naar rechts.

Ik vind dit gedonder onaanvaardbaar en er moet veel harder opgetreden worden tegen dit soort mensen, de tijd van "alles door de vingers zien want anders discrimineren we" moet nu einfelijk eens afgelopen zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF

Het aantal moslims in Nederland bedraagt momenteel ongeveer 900.00..dus ik vind dat je je niet zo moet aanstellen. Dit soort
Absoluut geen aanstellerij, ik vind dit alleen nog maar veel en veel meer triester, als je ziet wat een puinhoop dit "kleine" groepje van onze samenleving maakt
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden