Onderwerp: 'Vriendin'
Enkele bericht bekijken
Oud 10 March 2004, 18:46   #1
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard 'Vriendin'

Ik snap niet hoe je je vrienden zomaar in de steek kunt laten...
Ik heb (had) namelijk een vriendin (S.) en in de zomer was ik er zo ongeveer elke dag bij, het was mijn beste vriendin. Ik deed er gewoon álles mee. Ik ken haar al een jaar of 4... Sinds 2 jaar geleden zitten we dan ook samen op school (sinds de middelbare school dus )
Toen de school terug begon, zat ze ook bij ons aan de tafel enzo, we waren nog steeds dikwijls samen. Maar het begon stilaan te minderen, ze ging steeds meer bij haar andere vriendinnen zitten, had geen zin om iets met mij te doen, enz. Ik (en nog een andere vriendin van me, I.) hebben echt alle moeite van de wereld gedaan. Ik stuurde geregeld een berichtje, probeerde een gesprek aan te knopen, maar ze deed heel kortaf. Toen werd het nóg minder, ze zit nu niet meer bij ons aan tafel, in de krokusvakantie vroeg ik bijvoorbeeld zondagavond om nog eens iets samen te doen, via een smsje want anders zie ik haar bijna niet meer, op school doet ze net alsof ze me niet kent of ziet, en haar antwoord was: 'ik wil wel zenne, maar de eerstvolgende week kan ik al niet'
Nu heb ik eigenlijk geen zin meer om moeite te doen, wat kán ik nog doen?! Ik heb alles geprobeerd...
Vroeger reed ik samen met haar dan ook nog op onze manege, maar sinds een paar weken rijdt ze niet meer (en dat terwijl ze zelf een pony heeft ), dus daar zie ik haar ook niet meer.

En ik vond haar een paar weken geleden écht te ver gaan.Ik heb een neef (M.) waar ze vroeger op verliefd was, hij is 2 jaar ouder dan ons en echt supertof. Ik ben er dan ook nog heel veel bij enzo. En ik vroeg een keer "kom je eens niet naar mij thuis overmorgen?"
En S. zei zo van: "nee 'k heb geen goesting"
En ik antwoordde: "ah, spijtig, want M. komt ook..."
En zei zo: "ah, maar dan wil ik wel komen, hoor!"
Toen was ik echt wel kwaad, maar ja, da's toch normaal hé...

Ik heb altijd geprobeerd moeite te doen voor onze vriendschap, maar zij werkte nooit mee... Nu heb ik eigenlijk écht zin om haar op MSN ofzo eens goed m'n gedacht te zeggen (op school wordt ze altijd omringd door 5 meisjes van haar klas, dus...) maar ik heb geen zin om ruzie te maken..
Wat zouden jullie doen??? 'k Weet het echt niet meer hoor

(Ik weet niet zeker of het in de Klaagcorner hoort, maar ja...)
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **

Laatst aangepast door Saarah : 10 March 2004 om 18:50
Saarah is offline   Met citaat antwoorden