Enkele bericht bekijken
Oud 23 November 2005, 15:01   #11
Amecka
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Uitleg

Citaat:
waarom keer 10? waarom niet keer 9 ?

En ik vind dat je ook iets met de jaartallen moet doen, want waarom worden die er niet bij betrokken? En zoals Amber zegt, waarom niet de andere aanslagen?
En waarom zouden de terroristen persé een systeem hebben? Waarom niet willekeurig? Omdat het 9.11 was? Dat was gewoon een code, denk je werkelijk waar dat die terroristen met een rekenmachientje in hun tent gaan zitten om te kijken wanneer ze wederom zullen gaan aanvallen?

Beetje ongeloofwaardig niet ?
Dark angel hier dan nu je antwoord op je vragen want het is de eerste keer even verkeerd gegaan want hij werd niet gepost

Eerst aan jullie om maar weer es wat hier over te lezen in deze tekst. En daarna dus je vragen te stellen.

Vraag 1: Waarom keer 10 in de berekening en niet 9?

Nou, als ik aan de berekening X10 doe kom ik op een getal waar ik een getal met 1 decimaal van kan maken dat weer klopt als je het zo schrijft als een amerikaanse datum

Vraag 2: Waarom jaartallen er niet bij worden betrokken?

dat is omdat je in het jaar dat de terreur van 7 juli plaats vond ook een ging plaats vinden ergens in augustus de eerste week al. Maar dat is niet gebeurt en dus ben ik van mening dat deze terreur dreiging van de eerste week in augustus doorschuifd naar of 8 mei 2006 dus volgend jaar of 5 augustus 2006 want dat was de datum die eruit kwam als je vanaf dat wat in de krant stond over de dreiging tot 5 augustus. Was precies 2 weken!
dus de opschuiving slaat dus op:

van 5 augustus 2005 naar 5 augustus 2006!!!

Vraag 3: Waarom worden de andere aanslagen er niet bij betrokken?

Tja, dat is moeilijk te zeggen omdat het volgens mij zo gaat:
De terroristen die ook hebben meegewerkt aan de terreur aanslag van the twin towers en die niet zelfmoord hebben kunnen plegen hebben na mijn mening de opdracht gekregen om zelf als een te wezen die zich opofferd in ruil voor een grote ravage en die was er in de metro! Als je het dus bekijkt kun je eruit maken dat volgens mij alleen de OVERIGE niet-zelfmoord-terroristen hebben gekozen om mee te werken om de metro in london onveilig te maken. Alleen jullie probleem is waarom nou net het cellen complex van de metro.. Tja, misschien was de aanleiding toch de datum. Want daar zit ik ook een beetje mee:
Wat is 7 juli voor een speciale dag voor de engelse of de afgaanse bevolking? Want als je dat weet dan weet ik echt wel wat er is gebeurt.

Vraag 4: Waarom ze eigenlijk nou een systeem hebben? Waarom niet willekeurig?

Ze hebben niet echt een systeem, ik denk meer dat ze van bepaalde unieke dagen of cijfers uit gaan en daar een heel moeilijk te achterhalen samenspel van maken. Een heel goed voorbeeld is 911 je denkt at het te maken heeft met de amerikaanse of engelse politie maar in wezen....? Ik heb geen idee verder.

Dan misschien willekeurig? tja das ook niet echt iets wat voor mij een manier is om een terreur aanval te doen. Nee, je gaat niet zeggen van nou nu ik dit gevoel heb dan ga ik maar eens wat terreur uit oefenen. Nee, dat is dus een verkeerde gedachte als je zo aan het denken was. Als je gebruik maakt van een willekeurige terreur aanval dan heb je alles gepland en "wacht" je op een soort moment. Een voorbeeld is dan dat er een hele belangrijk of een heel interessante gebeurtenis plaats vind, daar gaan ze op af... Alleen of ze nu weer hoge gebouwen gaan kiezen voor aanslagen is eigenlijk een beetje een beangstige vraag om je zelf te stellen.

Vraag 5: 911 is een soort code, denkt je echt dat ze in een tent het gaat berekenen voor een mogelijke volgende aanval?

Aan wat voor soort code zat jij dan te denken?
Ik denk eerder dat het een soort lokmiddel was dat het EN op 11 september gebeurde EN dat het nummer ook (miss toeval) een alarmnummer is. En juist omdat het een alarmnummer is denk ik dat het een soort waarschuwing was die dus wil zeggen dat je hulp nodig hebt omdat wat er gaat gebeuren heel ernstig is.
Tuurlijk, je bent echt niet elk jaar op 11 september zo dat je denkt dat er elk moment van de dag een ongeluk kan plaats vinden waar jij als toeschouwer zou moeten bellen voor hulp nee, zo moet je niet denken in een normale wereld. Alleen wanneer je goed oplet op bepaalde krantkoppen kun je toch ook merken dat er binnenkort iets gebeurd. Tja, weer iets vaags he? ik weet het ik zit vol van die dingen maar voor alles is een uitleg...

Veel leesplezier!

En als je vragen hebt stuur ze naar: thomas14_koster@hotmail.com als je vind dat het een zeer persoonlijke vraag is die niet op deze forum hoeft te worden weergegeven.

Of als het kan kun je natuurlijk je vragen kwijt hier in deze topic!!

Blijf zoals je bent! Ga niet hiervan raar worden want dan zit je al ver in de knoop!