Enkele bericht bekijken
Oud 18 April 2016, 01:10   #8
Young
Super Lid
 
Young's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door keepsmiling Bekijk Bericht
Hey iedereen,

Sinds kort ben ik een stapje verder gegaan met mijn vriend, maar hier is vooral hij bezig met mij (eerder gwn voelen aan mijn borsten, en wat over mijn onderbroek gaan) maar ik weet wel dat hij verder wil en eig gewoon eerst nog wacht op mij. Nu wil ik wel bepaalde dingen doen, maar ik weet nooit hoe ik moet zitten of liggen of idk in mijn bed... Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel

Bv hoe ik op hem moet gaan, wat ik dan moet doen, als ik voor/achter/naast hem zit en dat soort dingen...
En dan nog dit: in welke posities zitten jullie altijd? Bv tijdens het aftrekken of pijpen of als hij wat bij jou doet, dat soort dingen eigenlijk...
(jullie mogen dit van alles zeggen, maar ik ben zeker ook op zoek naar manieren hoe jullie aftrekken en die dingen..)

ohja: als we samen liggen en dingen doen ofzo in bed weet ik nooit wat te doen met mijn handen/ogen... hier mogen jullie ook best tips op geven haha )

Jullie zouden me enorm helpen!
Wat je met je ogen moet doen? Elkaars lichaam bewonderen. Volg je ogen met je handen..

Maar je vraag is dus hoe je van voorspel naar seks overgaat. Beetje zoenen, beetje voelen. Ga dan van kusjes in z'n nek/oorlel naar beneden over zn buik..de rest spreekt voor zich (je ligt dan dus op hem)

of ga gewoon een keer samen douchen.
Young is offline   Met citaat antwoorden