Onderwerp: World of Warcraft
Enkele bericht bekijken
Oud 8 December 2008, 14:08   #321
Vollemaan
Lid
 
Geregistreerd op: 6 December 2008
Berichten: 644
Standaard

Onthoud wel dat je pas op lvl 10 een clan kan maken ey (alhoewel ''pas''..).
Daarbij komt ook nog dat je daarvoor een private room moet maken(nja, moet niet, maar is wel aangeraden) en dat je zult moeten zoeken naar mensen die een clan van iemand lvl 10 willen joinen. Meestal komen er dan mensen, en die lopen dan helemaal over je heen omdat zij het willen maken(zij willen leader zijn). Khad ditzelf ik het begin ook. Zal je alvast paar dingen leren, dan kan Deegbal de rest uitleggen, mits hij dat wil. Ik ga je niet dingen leren, ik heb Deegbal al mijn kunsten geleerd, en ik kan je zeggen, die gast heeft aanleg voor GunZ

Dingen die je vooral niet moet doen:

-Swappen: Dit noemt men wanneer je kills aan elkaar ''geeft''. Dit kun je ook zien als plvling. Je laat je 100x killen, en dan mag jij de andere 100x killen, zodat jullie allebij sneller omhoog gaan. Dit doen = niet chill.
-Ego: Taunten naar mensen(met de ''`'' knop) als je ze killt. Dit kan je een ruzie opleveren, en het is ego. Net zoals dingen zeggen als ''ik ben de beste, ik kan kstyle.''. 100% zeker dat je op dat moment alleen maar een wanna-be kstyler bent.
-Sprayen op high lvl: In het begin mag dit wel, maar wanneer je lvl 30 bent en aan't sprayen bent word je snel uitgescholden voor noob. Kijkend naar de definitie van noob, hebben ze nog gelijk ook. Ik zelf heb er niet zo veel problemen mee als je tegen me sprayt op high lvl, ik ben niet zo dom om op je in te rushen terwijl jij met een vol geladen Maxwel op me knalt, maar sommige doen dat wel. Je respect zal even snel weg gaan als Deegbal zijn lust voor Red Bull.
-Hacken in DM,TDM,TDM EXTREAM,Gladiator,Duel,Training (Training mag wel als je alleen godmode gebruikt, doe ik zelf ook. Tis tenslotte de bedoeling dat je traint, maar veel mensen gaan je proberen te doden in training, daarom gebruik ik het, zodat ik gewoon door kan trainen): Hacken is als je een injector, fake .mrs, of iets in die trend gebruikt. Hierdoor krijg je meer mogelijkheden en krachten die normale fair spelers niet hebben. Denk hierbij aan lawnmower(100 slashes in 0,1 sec.),Massive hack(Verdomd veel massives achter elkaar) en godmode. (dit zijn maar 3 van de vele hack mogelijkheden). In QUEST mag je wat mij betreft wel hacken, niemand heeft er dan last van.
-Inf questen: Dit is een trucje waarmee je met 2 items naar keuze oneindig vaak quest boss kan doen, zonder hele tijd nieuwe items in te voeren. Serieus, geen respect voor je als je dit doet. Met vrienden mag eventueel wel, zoals ik en Deegbal 1x hebben gedaan, maar anders ook niet.
-En nog meer, maar daar kom je wel in-game achter.

Dan nog vertellen hoe je kleurtjes in je text kan verwerken:

typ bijv.: ^1LOL

Dan zal 'LOL' in het rood verschijnen. De ''^'' teken geeft aan dat het in een kleur moet komen, de ''1'' geeft het rode aan. Dus als je ''^2LOL'' doet, zal het ''LOL'' in het groen komen te staan(geloof ik, ik weet de kleurencodes niet uit me hoofd).

Nog een paar moves(ik ga je er maar 4 uitleggen, de rest mag of Deegbal doen, of je moet maar zelf uitvinden):

-Dashen: Druk twee keer snel op ''W'' ''A'' ''S'' of ''D''. Hierdoor zul je niet gewoon lopen, maar zul je erm...laten we zeggen dat je word versneld door wind, ofzoiets .
-Wallrun: Ga met je angel richting de muur gericht staan, dash vooruit of ren vooruit, en druk 2 keer op springen, (default: spatiebalk). Hierdoor zul je op de muur rennen.
-BF: Spring - Slash - Defend. Hierdoor sla je dus, maar word je zelf niet geraakt(als je beetje ervaren bent). Dus mooie damage, toch? Deegbal is hier trouwens verdomd goed in.
-SS: Spring - sla met zwaard - switch to gun - schiet. Als je hier een beetje goed in bent kun je er ook nog een dash bij verwerken, dan doe je dit dus naar links, rechts, achteren of voren. Dit geeft je een goede look, en je tegenstander raakt ervan in de war. Ben je ervaren, doe dit dan van heel dichtbij. Zo kun je dus een hit met je zwaard geven, en als je ervaren bent ook een lekkere pb (Point blank, van full naar red health points, dus heel laag., of dood, ligt aan je wapen).

Dan nog even een paar benamingen:

BF = Butterfly.
SS = Slash Shot.
DBF = Dubble Butterfly (Voor gevordenden, alhoewel wat Deegbal doet beter kan zijn als DBF. Aangezien hij in BF heel snel is.).
HS = Half step.
RS = Reload Shot.
TBF = Triple butterfly(dit gaat je alleen lukken als je 1: Heel goed in bf bent. 2: heel goed in dbf. 3: je school resultaten je niets boeien.).
RHS = Reload Half Step.
FS = Flash Step.
FS = Forbidden Step.
COD = Circle of Death. Dit zou Deegbal kunnen doen als hij er even een dagje aan ging oefenen. Dit is BF in een circle om je tegenstander heen. Ik kan dit ook, maar dan alleen in 1 vs 1 gevecht. Door COD te doen kan de tegenstander niet wegkomen/bewegen en zal die voor 100% binnen 10 sec. dood zijn.
Spray = Met machine gun schieten.
Spam = 1) In de lobby of in room of in een spel hele tijd het zelfde zeggen. (bijv.: LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL, ga zo maar door). 2) Met twee rockets schieten.
K-Style: Korean Style, voor gevordenen. Weet wel dat IK een hekel aan heb WANNA-BE k-stylers, ookal zijn ze easy te killen.
D-Style: Dagger Style, wil je dit goed doen moet je ook gevordend zijn.
M-Style: Monk Style, is gepatcht.

Zo was het wel weer, de rest mag Deegbal vertellen OF je moet zelf uitzoeken. Als ik Deegbal was zou ik je het zelf laten uitzoeken, maar dat ben ik Deegbal is wat...liefer voor zijn mede spelers XD
Vollemaan is offline