Enkele bericht bekijken
Oud 6 August 2005, 19:58   #14
mathalaylias
Lid
 
Geregistreerd op: 23 March 2005
Berichten: 79
Standaard

ik ben ook tegen dingen die tegen natuurlijk zijn, toch zoveel mogelijk, ik besef ook dat er dingen zijn die niet natuurlijk zijn die ik ook gebruik, maar ik ben tegen dingen die tegen een aantal essentieele wetten ingaan, waaronder wet van de sterkste, ik ga die theorie nu niet herhalen, hij is namelijk hierboven al eens uit de doeken gedaan.
ik denk gewoon dat klonen, want daar ging het over, niet echt goed is, al ben ik een wetenschapper en praat ik tegen mijn winkel, ik zou zelfs geen onderzoek doen naar het klonen van dieren en mensen, misschien later maar nu is de mensheid daar nog niet klaar voor, op het moment dat de technologie beschikbaar is gaan we beginnen klonen, waarom zouden we anders die techniek ontwikkelen, de gebieden waar er veel dringender onderzoek moet naar gedaan worden zijn milieu vriendelijk energiebronnen, auto die geen co2 meer uitstoten, anders zijn die technieken toch voor niets ontwikkelt.
uit onderzoek blijkt immers dat als de we niet dringend stoppen met vervuilen we de aarde onherstelbaar gaan beschadigen.
mathalaylias is offline   Met citaat antwoorden