Enkele bericht bekijken
Oud 4 June 2002, 15:25   #9
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: alternatieve geneeswijzen

Citaat:
Originally posted by diamonde
wanneer helpen alternatieve geneeswijzen?[/COLOR]

Ik denk dat alternatieve geneeswijzen wel werken bij bijvoorbeeld hoofdpijn of bijvoorbeeld rugklachten. Verklaren waarom het werkt kan ik niet maar uit mijn omgeving blijkt toch wel eens dat alternatieve geneeswijzen helpen nadat artsen hebben beweerd niets aan die rugklachten of hoofdpijn te kunnen doen....

wanneer helpen alternatieve geneeswijzen niet?

Alternatieve geneeswijzen werken niet als het gaat om ernstige ziektes als kanker en andere dingen waarbij tumoren of iets dergelijks voorkomen. Want tumoren enzo kun je niet wegwrijven, als dat echt zou worden bewezen, zouden de artsen de mensen hier ook wel heen verwijzen.. maar verder weet ik het ook niet!!

Dus: alternatieve geneeswijzen bij bijvoorbeeld hoofdpijn of rugklachten kan maar bij ernstige ziekten naar mijn mening niet!!!
ah kutkleuren >)

Chronische rugklachten en migraine enzo, dat zit ook niet tussen de oren (als het wel zo is, dan is het niet chronisch (cq echt)) volgen smij, maargoed....

Die alternatieve geneestroep is volgens mij puur gericht op de mensen die zichzelf ziek hebbengemaakt (en dus tussen de flapoortjes zit).

Want, wat zou dan de grens tussen erg ziek en niet erg ziek zijn? En waarom werkt het niet bij ernstige ziektes en wel bij minder erge?

Overigens denk ik dat heel veel gezonheidsklachten tussen de oren zitten
  Met citaat antwoorden