Enkele bericht bekijken
Oud 12 June 2006, 15:47   #19
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Heb je even ?

Ik ben niet zo heel erg lenig, dus turnen (ik kan het wel, maar het is niet echt sierlijk) en andere kunstsporten zijn zijn niet echt voor mij weggelegd.

Daarnaast heb ik niet door hoe je goed kan springen, dus hoogspringen, verspringen, kattenspronggedoe (over de bok geraak ik echter wel! ) en nog zo meer van die dingen zijn ook al niet aan mij besteed. Aangezien je met dezelfde voet goed moet kunnen afstoten en ik er na al die jaren nog niet echt uit ben of mijn rechtervoet inderdaad wel mijn goede voet is, zijn sprinten, hordelopen (ik ben daar vorig jaar eens serieus pijnlijk mee gevallen ) en zo van die dingen ook al niets voor mij.

Mijn conditie is niet echt om over naar huis, dus lange afstanden lopen probeer ik ook zo veel mogelijk te mijden. Hoewel ik de laatste keer wel het gevoel had dat het verbeterd was...

Conclusie: ik ben alles behalve sportief aangelegd . Maar ik probeer het wel en zet er mij wel voor in. Dingen als netbal en volleybal (behalve de pijnlijke armen), bathminton en andere sporten vind ik dan wel weer leuk, maar dat komt louter door het groepsaspect (dan kan ik eens onozel doen) en ook omdat het niet om ter best is of op punten staat.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden