Enkele bericht bekijken
Oud 29 December 2002, 20:30   #9
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

Ik had een killing sprea (zoals het in die server heet.. irritante reclame server was dat) van 19 kills en 0 deaths.. dat is redelijk normaal voor mij en zij konden daar neit tegen.. en gingen me gelijk cheater noemen etc... doen ze bijna altijd als ze niet kunnen winnen.. vooral vroeger toen heel bestek aanwezig was.... ik verlang naar die goede oude tijd van beta5.2 toen Bestek gewoon vette aanzien kreeg onder de andere spelers.. we waren gewoon HET!!
en nu tegenwoordig zijn er zoveel fokking servers, zoveel fokking n00bs en zoveel k*nker kut cheaters dat het hele spel zijn sfeer heeft verlaten.. alleen HEEEL soms.. tref je nog eens leuke mensen aan, de echte oldschool 1337 cs players die je vroeger ook zag, de mensen die nog echt skills hadden maarjah dat is vaak rond 2 a 3 uur snachts.. en dan ben ik er vaak niet

bottomline... CS IS FLINK VERNEUKT!! ik vind het echt jammer, want dat pokkespel was gewoon het 1nabeste spel ooit uitgebracht... totdat ze commercieel gingen klote commerciele shit!!

goddank zijn er nogsteeds 1337e Quake2 spelers in de wereld



-edit- die pauze was ook irritant jah, die server was pausable.. kortom iemand komt erachter.. en de rest blijft op die kutknop drukken
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden