Onderwerp: VM's.
Enkele bericht bekijken
Oud 24 August 2010, 23:27   #30
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Kun je wel mooi zeggen, maar deze argumenten zijn nooit eerder genoemd. Er is nog niet eerder diep op de situatie in gegaan, en de staff wijkt hiervoor uit omdat ze gewoon geen tegenargumenten heeft. Wij zijn hier gewoon een beetje voor de sier.

Bij scholieren staat het ook gewoon aan, en daar zijn 10 keer zoveel leden.
ik moet toegeven dat je goede tegenargumenten erbij haalt.. waar ik alleen moe van wordt is het feit dat mensen door blijven zeiken op bepaalde punten, wat geen zin heeft. met name een paar mensen, ik ga geen namen noemen. zoals je kan zien in dat ene topic heb ik toen ook lopen zeiken, dat had geen nut.. keb er goeie weerwoorden gekregen van Chris, dus dan laat ik t zo..

Het werkt niet, laat het dan zo.. behave.. en over een maand mss komen ze weer terug.. blijven zeuren heeft geen zin.

Citaat:
Origineel gepost door Icarus Bekijk Bericht
En op het forum kan je anoniem blijven als je wilt, op hyves niet.
ja prima, ik geef je gelijk. maar het forum draait om op elkaar te reageren op bepaalde onderwerpen en niet op vm's. dat is een extraatje wat tijdelijk uitgeschakeld staat. nouja jammer dan. so be it!

Citaat:
Origineel gepost door <>woutertje<> Bekijk Bericht
jij ebt daar ook een keer of 10 hetzelfde gezegd ik kom iig met iets anders
Ik word een beetje moe van dat geouwehoer van jou.. in elk topic ongeveer probeer je me te pakken op dingen die ik ooit gezegd heb.. zoals ik nu net reageer op Deegbal, ja ik heb daar ook lopen zeuren, en ik heb tegenargumenten aangehoord en het zij zo.

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Misschien ooit later dan.

Want ik denk niet dat iets op een manier als deze afgehandeld moet worden, en ik denk (hoop) dat jij dat ook vindt.
afwachten ja, ff geduld hebben.. dan niet meer zoveel zeiken, want dat heeft ook geen zin

Citaat:
Origineel gepost door Chitesel Bekijk Bericht
Yeah.. dat kunnen we gebruiken
dacht dat jij een staff-lid was? waarom maak je dan zo'n schijnheilige opmerking?
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden