Enkele bericht bekijken
Oud 6 June 2009, 15:25   #31
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Hellblazer Bekijk Bericht
Ach man, heel die Europese Unie is een fars...
Het enige dat je er mee op schiet is dat al die buitenlanders makkelijker je land binnenkomen.

En wie zegt dat hij debatten verziekt? Het enige dat hij heeft is een andere mening dan de meeste andere politici. Lees: bijna al die blotekontegezichten hier die links zijn. Zij zijn bang dat zij hun leuke positie in de 2e kamer kwijtraken en gaan maar zeggen dat Wilders "gestoorde" gedachten heeft. Zij hechten alleen nog maar waarde aan diplomaatjes en niets aan de "laagopgeleide" (lees mensen zonder universitaire opleiding). Daarom maakt het voor hen niets uit of Turkije bij de EU komt ja of nee. Zij zullen hun positie toch wel houden. Maar Wilders hecht naar mijn idee meer waarde aan de lageropgeleide en komt ook voor hen op. Als Turkije bij de EU zit kunnen die gasten makkelijker naar Nederland komen op al onze baantjes in te pikken. En daar ben ik het niet mee eens. (Kijk bijvoorbeeld al naar de Polen en Roemenen)
1: De E.U. is zeker geen fars of hoe jij het noemt, het levert geld op, maar kost ook geld. Maar inruil voor jouw inleg mag je wel meedoen aan een steeds groeiende samenleving waarin handel voorop staat. Een ding waar ik op tegen ben is een E.U. grondwet, ik vind dat nog steeds ieder land zn eigen identiteit moet behouden.

2: Ik heb niet het idee dat Wilders voor de lagere doelgroepen opkomt zoals gij dat zegt. De linkse partijen (lees: SP/GL etc.) zijn juist pro werknemers niveau. Dat de pvda nu in een coalitie-regering zit betekend dat iedereen moet geven en nemen dat er dus compromissen moeten worden genomen.

En zeg nou eens eerlijk, Wilders is tegen de E.U., ziet het nut er niet van in om geschoolde buitenlandse krachten aan te nemen en een verblijfsvergunning te geven. Maar dit roept hij nu al 4 jaar ofzo. Verder hoor je niets van Wilders als er een bank op omvallen staat en er staatssteun aan te pas komt. In mijn opinie is Wilders een oproerkraaier die mooie woorden heeft op de momenten dat het uitkomt, maar zich terugtrekt als er rake klappen vallen.
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden