Onderwerp: "ik hou van u"
Enkele bericht bekijken
Oud 1 June 2010, 19:23   #64
Doctor
Lid
 
Geregistreerd op: 14 May 2010
Locatie: Ernhem
Berichten: 2.243
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ashley Bekijk Bericht
Hij plaatste dit op deze forum om reacties te krijgen anders zou hij het niet gedaan hebben . Als hij het dan toch doet moet hij kunnen accepteren dat er ook mensen zijn die het niet eens zijn met hem. Toch logisch. Ik sluit hier deze discusie want het heeft toch geen zin . Ik heb gezegd wat ik er van denk en ik ben daar tevreden om. IK ben inderdaad het meisje in kwestie niet en dus doet het mij niets maar ik wou gewoon mijn mening zeggen.
Hem kennende zei hij puur om te reageren. D'r gaat niet zoveel denkwerk in posting als dat jij denkt.
En ik ga d'r ook vanuit dat hij er prima mee om kan gaan.

Klopt, dat ben je inderdaad niet.
Als jij je mening wil uiten, doe dat dan niet op zo'n ongeloofelijk kinderachtige manier.
Echt waar, ik ben hartstikke pro-mening uiten enzo. Ik misbruik dat recht maar al te graag, maar zelfs ik heb standards.

Jij vraagt niet hoe of wat, nee, jij begint met hem een player te noemen zonder ook maar enige verdere kennis te hebben van de situatie.
Jij hebt al een hele situatie in je hoofd van 'OH NEE, MEISJE STAAT IN HAAR GELIJK WANT DIE JONGEN IS WEGGELOPEN WANT HIJ WOU SEEEEKS'.
Althans, dat maak ik er uit op.
Als jij een intelligente discussie wil hebben, zorg dan ook dat je dan intelligent bent.

Ik ben hartstikke solidair, maar kortzichtigheid kan ik niet uitstaan.
Doctor is offline   Met citaat antwoorden