Enkele bericht bekijken
Oud 5 October 2011, 20:30   #1
HiddenIdiot
Lid
 
Geregistreerd op: 5 October 2011
Berichten: 11
Standaard Kutouders~ Halleluja.

lol... Druk op enter om de titel in tevoeren, krijg ik een keiharde bliep om me te vertellen dat mijn post minimaal 1 teken lang moet zijn... Krijg ik nu tenminste niet meer =D Anyway, back to the complaining.

Ik... Zeur al langer dan een maand lang om een lippiercing. Eentje onder mijn lip aan de linkerkant. Zou ik wel cool vinden... Wil ik al een jaartje. Ken de risico's, goed ingelezen, gefotoshopt dus weet hoe het er uit zou zien zonder de witte stippeltjes om het ding heen...

MAAR GOED, ik dus elke avond smeken. Mijn ouders, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee en nog eens nee~ Nu krijg ik te horen dat als ik er een wil ik moet wachten tot ik ga studeren, dus nog 2-3 jaar, duurt me te lang dus ik ga door met smeken. Soms ruzie, wanneer ik een betere reden wil dan: 'Ik vind het niet mooi. Het is lelijk en goedkoop en ordinair.'

Ik heb me er serieus mee beziggehouden dus een serieus niet kinderachtig antwoord zou ook op zijn plaats zijn. Ja, ze zijn mijn gezeur al een tijdje goed zat... Krijg te horen dat als ik dat wil ik maar naar een pleeggezin moet waar ik OOOOVERAL een piercing mag krijgen... Wijst mijn moeder ook leuk een paar plekjes aan. Kan ik best nijdig om worden maar goed. Vanavond dus flink raak, mijn vader werd echt kwaad, zonder me een redelijke reden te geven dan daarboven, en zei dat ik maar jeugdzorg moest bellen omdat als ik een 'zo'n oerlelijk in me lip neem hij me serieus in elkaar zou rammen.' Ik was best kwaad, ik vond (vind nog steeds) dat ik best wel eens wat mag sinds ik mijn best doe voor school, zit op het VWO, doe grieks en latijn... Dus reageerde met een 'NOU, ik ga het doen want het is niet dat ik drink, of rook, of regelmatig uitga! Ik HEB erover NAgedacht, en als jij me Serieus pijn gaat doen begin maar alvast want mij kan het niets schelen!' En F*ck. Hij dat ook doen ook, een draai om m'n oren... =.=; Fcking zeer, zwaar kut dus.

Maar goed, als mijn ouders niet kunnen leven met een dochter en zo'n ding in haar lip, houden ze dan nog wel van me? Want die draai om mijn oren zet me wel heerlijk aan het denken.

Tips? Want ik wil echt wel een labret hebben. Iets om me te motiveren.

Laatst aangepast door HiddenIdiot : 5 October 2011 om 20:33
HiddenIdiot is offline   Met citaat antwoorden