Onderwerp: Geen hoofddoeken?
Enkele bericht bekijken
Oud 28 April 2007, 22:13   #27
Leh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Weet je wat ik zo zonde vind, is dat mensen met een geloof, maakt niet uit welk geloof, maar opvallend is wel dat het meerendeel moslim is, Geen respect heeft voor de medemens.
In Turkije werden laatst een aantal (ik geloof 3) mensen de keel doorgesneden door moslimEXTREMISTEN, die slachtoffers drukten bijbels. En als in Denemarken een spotprent wordt gemaakt, dan wordt er meteen met de dood gedreigt. dat getuigt niet echt van respect, tuurlijk wat die Denen deden, is ook niet geheel respect vol, maar als Moslim zijnde moet je dan lekker terug spotten, en een beetje humor gebruiken.
En wat ik ook heel erg vind is dat gelovigen, en dat zijn ze bijna allemaal, geen respect hebben voor de mening van hun eigen kind.
Als kind van gelovigen ouders moet je naar de kerk, of moskee. Mijn ouders zijn gelovig, en hebben mij de keuze gelaten wat en of ik wel wil geloven in iets of iemand. Mijn kind mag geloven wat hij wil, ik zal er niet achter staan, want ik geloof niet, maar ik zal het wel respecteren.
maar in ieder geval hoofddoeken vind ik storend ik vind het prima als moslim vrouwen deze dragen, maar dan in hun eigen huis of moskee, maar ik vind het "geen respect hebben voor de nederlands cultuur"
Je moet eens naar Irak gaan, daar een Kerk bouwen en met een kruisje om je nek lopen. dan wordt je waarschijnlijk onthoofd, en je verkoolde lichaam, wat eerst door de stad wordt gereden achter een truck, nadat iedereen er met stokken op slaat, wordt dan opgehangen aan een centrale brug. (wat ik hier beschreef daarvan zijn ook echt beelden uitgezonden op het nieuws, tuurlijk overdrijf ik wel een beetje, maar je zal er zeker niet levend vandaan komen.
  Met citaat antwoorden