Onderwerp: Arrogante mensen
Enkele bericht bekijken
Oud 7 August 2006, 19:10   #12
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Melissa =)
omg dunja ik heb het hélemaal met je eens!! dat vind ik zelf ook je kan toch wel je eigen tekening mooi vinden zonder arrogant te zijn? anders moet je de rest van je leven alles lelijk vinden aan jezelf of wat jezelf gemaakt heb, is inderdaad zo dat mensen veel te gauw arrogant genoemd worden. Maar met échte arrogante mensen bedoelde ik meer mensen die het ook echt zijn zegmaar die zich beter voelen dan andere mensen bijv. als zij hun eigen tekening mooi vinden vinden ze hem gelijk het MOOIST en voelen ze zich weer beter dan andere mensen enzo snapje? En dat andere ben ik het ook helemaal mee eens met dat mensen doen alsof ze arrogant zijn om hun onzekerheid te verbergen dat soort mensen zie ik gelijk doorheen..ik vind het eerder zielig voor ze dat ze denken dat ze zo meoten zijn zegmaar maarja ze moeten het zelf weten maar ik ben het dus helemaal met je eens wou ik even zeggen haha
Bedankt.

Dat is inderdaad zo. Van mijn tekening is veel mooier dan die van jullie! Ik zie mensen het niet zo vaak doen, maar het is aardig irritant!
  Met citaat antwoorden